کد خبر: ۳۲۶۰۸۳
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰

ملاقات اوباما و پسر مسلمان خبرساز + تصاویر

رئیس جمهور آمریکا با "احمد محمد" که به دلیل سوء تفاهم از مدرسه اخراج شده بود، دیدار کرد.
آفتاب‌‌نیوز : "احمد محمد،" پسر مسلمان آمریکایی که ساعت مچی اش با بمب دست ساز اشتباه گرفته شده بود، شب گذشته برای حضور در مراسم "شب نجوم" وارد کاخ سفید شد و توانست با "باراک اوباما،" رئیس جمهور آمریکا گفتگوی مختصری داشته باشد.

به گزارش فاکس نیوز، احمد محمد 14 ساله یکی از 300 میهمانی بود که برای حضور در این مراسم به کاخ سفید دعوت شده بودند. وی همانند سایر میهمانان، با باراک اوباما احوالپرسی کرد. این نخستین بار بود که "احمد محمد" پس از آن جنجال جهانی به کاخ سفید دعوت شد.

چند روز پیش نیز تصویری از ملاقات "عمر حسن احمد البشیر،" رئیس جمهور سودان و احمد محمد منتشر شد که جنجال زیادی به پا کرد. البشیر از جانب دادگاه جنایی بین المللی به اتهاماتی از جمله جنایات جنگی و نسل کشی محکوم است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، رسانه های آمریکایی به دقت داستان این مسلمان آمریکایی را پوشش داده اند. "احمد محمد،" دانش‌آموز مسلمان آمریکایی، ساعتی را که خودش ساخته بود به مدرسه برد تا به دوستان و معلمانش نشان دهد. یکی از معلمان وی گمان کرد پسر مسلمان بمبی دست‌ساز با خود به کلاس درس آورده است؛ بنابراین، مسئولان مدرسه و پلیس را در جریان قرار داد. دانش‌آموز مسلمان پس از آنکه از سوی 4 افسر پلیس مورد بازجویی قرار گرفت، باوجود اثبات بی‌گناهی 3 روز از مدرسه اخراج شد.

ملاقات اوباما و پسر مسلمان خبرساز + تصاویر

ملاقات اوباما و پسر مسلمان خبرساز + تصاویر

ملاقات اوباما و پسر مسلمان خبرساز + تصاویر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین