کد خبر: ۳۲۶۲۵۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱

پسر شجاع، سارقان را زمین گیر کرد

موتورسوار وظیفه شناس و شجاع در مشهد پس از مشاهده کیف قاپی توسط سرنشینان یک دستگاه موتورسیکلت مشکی رنگ، به تعقیب دزدان پرداخت و آن ها را زمین گیر کرد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش جام نیوز، این شهروند وظیفه شناس که مورد تقدیر مقام قضایی نیز قرار گرفت درباره چگونگی ماجرا گفت، عصر بیست ویکم مهر در حال تردد در حاشیه خیابان کوهسنگی بودم که دیدم ۲ سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت مشکی رنگ به طرز مشکوکی در اطراف خیابان ملاصدرا حرکت می کنند.
 
وقتی توجهم به آن ها جلب شد ناگهان سرنشین موتورسیکلت کیف دستی خانمی را چنگ زد و با سرعت از محل گریختند. من هم با دیدن حالت وحشت مالباخته، برادرم را که سرنشین موتورسیکلت بود پیاده کردم تا به زن مذکور کمک کند وخودم به تعقیب موتورسواران پرداختم تا این که پس از مدتی تعقیب و گریز آن ها کیف را انداختند که من از تعقیب منصرف شوم ولی من با سرعت مقابل موتورسیکلت آن ها پیچیدم که در همین حال موتورسیکلت واژگون شد و راکب آن پا به فرار گذاشت ولی سرنشین آن را گرفتم و به دیوار چسباندم سپس با پلیس ۱۱۰ تماس گرفتم و ماموران انتظامی وی را به کلانتری احمدآباد منتقل کردند.
 
گزارش خراسان حاکی است: با صدور دستورات ویژه ای از سوی قاضی سیدهادی سبحانی (قاضی شعبه ۷۰۷ دادسرای مشهد) ماموران انتظامی در یک عملیات پلیسی در حالی موفق شدند سارق فراری این پرونده را دستگیر کنند که وی قصد داشت از روی دیوار به منزل همسایه وارد شده و از چنگ ماموران بگریزد.
 
۲ متهم این پرونده که هر دو نفر آنان دارای سوابق کیفری هستند در بازجویی ها علاوه بر کیف قاپی به زورگیری موتورسیکلت مورد استفاده در سرقت نیز اعتراف کردند.
 
یکی از متهمان به قاضی سبحانی گفت: موتورسیکلت مشکی رنگ متعلق به فردی مسافرکش بود که ما آن را از میدان بیت المقدس به مقصد شهرک شهید رجایی اجاره کردیم اما در بین راه وقتی به نقطه خلوتی رسیدیم راکب موتورسیکلت را با کتک کاری و ضرب و جرح از روی موتور پیاده کردیم و موتورسیکلت را به سرقت بردیم. متهم دیگر این پرونده نیز با بیان این که با مالک موتورسیکلت آشنایی نداریم اضافه کرد: موتورسیکلت مذکور را ۳ روز قبل از حادثه کیف قاپی زورگیری کردیم تا با آن کیف قاپی کنیم اما در اولین سرقت خود توسط یکی از شهروندان دستگیر شدیم.
 
این گزارش حاکی است: با توجه به این که احتمال می رود دزدان سابقه دار جرایم دیگری نیز مرتکب شده باشند مقام قضایی با صدور قرار قانونی آنان را روانه زندان کرد تا تحقیقات بیشتری در این باره انجام شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۹
1
5
باید از پدر پسرشجاع هم تقدیر بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۹
1
4
باید از پدر پسرشجاع هم تقدیر بشه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین