کد خبر: ۳۲۶۳۳۰
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰
با اعلام کمیته انضباطی؛

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس محروم شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در جدیدترین آرای خود، ضمن جریمه نقدی و توبیخ مربی تیم صبای قم، کاپیتان پرسپولیس و بازیکنان صبا را به یک جلسه محرومیت و پرداخت جریمه نقدی محکوم کرد.
آفتاب‌‌نیوز : در جریان مسابقه دو تیم پرسپولیس تهران و صبای قم از هفته هشتم رقابتهای لیگ برتر که روز ۲۴ مهرماه در ورزشگاه آزادی برگزار شد، از سوی ابوالقاسم دهنوی، بازیکن تیم صبای قم تخلفاتی مبنی بر اهانت به بازیکن تیم مقابل و درگیری رخ داد. وی طبق بند ۹ ماده ۶۵ آئین‌نامه انضباطی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود در مسابقات لیگ برتر و پرداخت ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

به گزارش مهر، همچنین علیرضا نورمحمدی، کاپیتان تیم پرسپولیس نیز به دلیل تحریک به ایجاد درگیری و خشونت با استفاده از الفاظ نامناسب، طبق بند ۹ ماده ۶۵، یک جلسه از همراهی تیم خود محروم شد. این بازیکن باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. با اعلام کمیته انضباطی محرومیت وی قطعی و جریمه نقدی قابل تجدید نظر است.

همچنین محمد دایی، مربی تیم صبا قم نیز به دلیل اهانت به داور بازی باید ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. ضمن اینکه این مربی با توبیخ کتبی از سوی کمیته انضباطی مواجه شد.

جریمه ۵۰ میلیونی برای تیم ذوب‌آهن

از سوی دیگر با توجه به فحاشی تماشاگران تیم ذوب‌آهن اصفهان در جریان دیدار این تیم برابر سایپا تهران از هفته هشتم رقابتهای لیگ برتر این تیم به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین