کد خبر: ۳۲۶۳۵۸
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۵

صالحی:نعل به نعل تابع فرمایشات رهبری هستیم

رییس سازمان انرژی اتمی پیام رهبر معظم انقلاب درباره برجام را حایز اهمیت دانست و تاکید کرد: از نامه و حمایت های همیشگی ایشان تشکر می کنیم و سعی خواهیم کرد کاملا نعل به نعل تابع فرمایشات ایشان باشیم.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، علی اکبر صالحی روز چهارشنبه در حاشیه مراسم ترحیم احمد فهیما که در فاجعه منا به رحمت ایزدی پیوست این مطلب را در جمع خبرنگاران بیان کرد.
وی ادامه داد: از نامه رهبر معظم انقلاب درباره برجام و تاکیدات ایشان تشکر و قدردانی می کنیم؛ رهبر معظم انقلاب همواره حامی جدی فعالیت های صلح آمیز کشورمان بودند و نقش آفرینی های ایشان در پیشبرد فعالیت های هسته ای و به سرانجام رسیدن موضوع پرونده ساختگی هسته ای که الحمدالله به سرانجام رسید حایز اهمیت است.

رییس سازمان انرژی اتمی با تاکید بر اینکه نامه رهبر معظم انقلاب را نعل به نعل مورد توجه قرار خواهد داد گفت: تمامی تلاشمان را به کار می گیریم که خدای ناکرده فریب طرف مقابل را در هیچ کدام از اقدامات پیش رو نخوریم.

صالحی ادامه داد: امیدواریم با دعای خیر رهبر معظم انقلاب و حمایت های رییس جمهوری پیش رفته و به موفقیت های روزافزونی دست پیدا کنیم.
وی ادامه داد: امیدواریم سازمان انرژی اتمی ضمن حفظ ساختار فعالیت های هسته ای خویش بتواند فعالیت هایش را در عرصه هایی همچون سلامت، صنعت، کشاورزی و ایجاد نیروگاه های جدید گسترش دهد.

رییس سازمان انرژی اتمی در ادامه به برخی برنامه های این سازمان در مورد ایجاد و ساخت بیمارستان و نیروگاه های جدید اشاره کرد و افزود: بزودی در ماه های آتی کلنگ بیمارستان تخصصی هسته ای نیز زده خواهد شد که این موضوع حائز اهمیت است.

صالحی با بیان اینکه ما وارد فاز جدیدی در فعالیت های هسته ای شده ایم، گفت: در این فاز جدید می توانیم شاهد گستردگی فعالیت ها و شتاب گیری آن بخصوص در ایجاد نیروگاه های هسته ی باشیم؛ البته توجه به تولید آب شیرین هم در همین جهت برای مردم نواحی جنوب کشورمان حائز اهمیت است.

وی در پاسخ به این پرسش که در خصوص تضمین های مورد نظر رهبر معظم انقلاب در نامه مربوط به برجام چه برنامه ای دارید؟ گفت: همانط ور که اشاره کردم ما تمام تلاش های خود را به کار خواهیم گرفت که دستورات معظم له را نعل به نعل رعایت کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین