کد خبر: ۳۲۶۴۱۵
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۹

بحران کی روش با قانون جدید نظام وظیفه !/ تیم ملی بال راست و چپ ندارد!

ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد که متخلفان سرباز تا پایان دوره سربازی اجازه حضور در تیم ملی را ندارند. قانونی که یک پیامد بسیارمهم برای تیم ملی دارد و آن دور ماندن حسین ماهینی و مهرداد پولادی از تیم ملی است . بازیکنانی که شاید به دلیل تخلف مستحق جریمه باشند اما همچنان سرمربی تیم ملی موفق نشده جانشینان خوبی برای آنها پیدا کند.
آفتاب‌‌نیوز :
عصرایران نوشت: ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد که متخلفان سرباز تا پایان دوره سربازی اجازه حضور در تیم ملی را ندارند. قانونی که یک پیامد بسیارمهم برای تیم ملی دارد و آن دور ماندن حسین ماهینی و مهرداد پولادی از تیم ملی است . بازیکنانی که شاید به دلیل تخلف مستحق جریمه باشند اما همچنان سرمربی تیم ملی موفق نشده جانشینان خوبی برای آنها پیدا کند. 

گل های مشابهی که تیم ملی ایران در بازی های اخیرش خورده است هم در عصرایران و هم در برنامه نود و هم در اکثرروزنامه ها و سایت های ورزشی مورد بررسی قرار گرفته بود. گل هایی که در بازی با عراق بازی با سوئد و در همین بازی با عمان دریافت کردیم. 

آنالیز عصرایران نشان می داد که تیم ملی ایران در بال های کناری خط دفاع با مشکل مهره مواجه است. یعنی تیم ملی بازیکن مناسبی برای این پست در اختیار ندارد که هم در نفوذ موثر باشد و هم در دفاع . 

تایید فنی این آنالیز را می شد قبل و بعد از بازی مقابل ژاپن از کارلوس کی روش شنید جایی که روی خط برنامه نود گفت:«  شما راجع به پست های دفاع راست و چپ صحبت کردید ما هنوز نتوانستیم مشکل بازیکنان سربازمان را حل کنیم. هنوز منتظر بازیکنانی مانند پولادی، ماهینی و بختیار رحمانی و سروش رفیعی و عبدالله زاده هستیم. بله شما باید نگران باشید به خاطر اینکه هیچ کسی در حال حاضر نگران آینده تیم ملی نیست.»

حالا این می تواند بدترین خبر برای کی روش باشد او شاید پس از اعلام این خبر عبدالله زاده و چند هفته دیگر بختیاررحمانی را در اختیار داشته باشد اما بال های کناری خط دفاع تیم او با مشکل مواجه هستند. حسین ماهینی که در دفاع راست کم رقیب بوده بایدحدود 8 ماه دیگر خدمت کند و مهرداد پولادی که جایگزینی ندارد هنوز خدمت سربازی اش را شروع نکرده . 

البته که رعایت قانون برای فوتبالیست ها و ملی پوشان مانند سایرمردم ایران امری ستودنی است اما اعلام این خبر نشان می دهد که تصمیم گیرندگان در امر سربازی چرا به برنامه نود نرفته اند. چندی پیش برنامه نود ، برنامه ای اختصاصی در مورد سربازی و ملی پوشان داشت تا پیشنهادهایی را در این رابطه بدهد. برنامه ای که قرار بود دونماینده از نظام وظیفه درآن حاضر باشند و با جلالی در این مورد حرف بزنند اما در برنامه حاضر نشدند. 

اعلام این قانون آب پاکی روی دستان کی روش بود او باید به صورت جدی فکری به حال مدافعان کناری تیمش بکند که از راست و چپ گل های بد و مشابه نخورند. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین