کد خبر: ۳۲۶۴۳۱
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱

تساوی رئال مادرید برابر پاریسن ژرمن/خوشبختی دقیقه ۹۰ منچسترسیتی

دور رفت از مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان فوتبال اروپا با برگزاری هشت مسابقه خاتمه یافت که در مهمترین بازی‌ها رئال مادرید در زمین پاریسن ژرمن متوقف شد و منچسترسیتی در دقیقه ۹۰ طعم برد را چشید.
آفتاب‌‌نیوز :
دیدارهای دور رفت مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه با برگزاری هشت بازی خاتمه یافت. در شب دوم این مسابقات تیم‌های پاریسن ژرمن و رئال مادرید به تساوی دست یافتند و در حالی که منچستر یونایتد و یوونتوس هم برابر رقبای خود متوقف شدند تیم منچستر سیتی در دقیقه ۹۰ طعم برد را چشید.

از گروه A این مسابقات تیم پاریسن ژرمن در حساس‌ترین بازی میزبان رئال مادرید بود که در پایان برابر این تیم به تساوی بدون گل دست یافت. حساسیت بالای این دیدار روی کیفیت کار بازیکنان تاثیر گذاشته بود و در زیر بارش باران موقعیت‌های گل زیادی روی دروازه‌ها خلق نشد تا دو تیم به تساوی دست یابند. در دیگر بازی این گروه تیم مالمو مقابل شاختار به پیروزی یک بر صفر رسید تا نخستین برد خود را در دور رفت کسب کند.

در گروه B تیم زسکا مسکو در سرمای ۲- درجه این شهر میزبان منچستر یونایتد بود که رویارویی این دو تیم با حساب یک بر یک به پایان رسید. سیدو دومبیا در دقیقه ۱۵ دروازه یونایتد را باز کرد ولی در دقیقه ۶۵ بازی آنتونیو مارسیال با یک ضربه سر شیرجه‌ای کار را به تساوی کشاند. دیگر دیدار این گروه را وولفسبورگ برابر آیندهوون برگزار کرد و این بازی را ۲ بر صفر برنده شد.

تیم اتلتیکو مادرید از گروه C این رقابتها میزبان آستانه قزاقستان بود و با پیروزی ۴ بر صفر مقابل این تیم ۶ امتیازی شد. بنفیکا که با ۶ امتیاز در صدر جدول این گروه قرار داشت در خانه گالاتاسرای ترکیه به میدان رفت و با قبول شکست ۲ بر یک دست خالی استانبول را ترک کرد. گل برتری گالا را لوکاس پودولسکی به ثمر رساند.

به گزارش مهر، در گروه D منچستر سیتی و سویا در ورزشگاه اتحاد برابر هم صف آرایی کردند که شاگردان پیگرینی برابر رقیب سرسخت خود در دقیقه ۹۰ پیروز شدند. کوین دی بروین گل خوشبختی این تیم را به ثمر رساند. یوونتوس نیز میزبان مونشن گلادباخ بود که با تساوی بدون گل برابر این تیم نتوانست سومین برد متوالی خود در این رقابتها را کسب کند.

نتایج دیدارهای برگزار شده چهارشنبه شبه به شرح زیر است:

گروه A

* پاریسن ژرمن صفر - رئال مادرید صفر
* مالمو یک - شاختار صفر

جدول رده‌بندی گروه A
۱- رئال مادرید ۷ امتیاز
۲- پاریسن ژرمن ۷ امتیاز
۳- مالمو ۳ امتیاز
۴- شاختار بدون امتیاز

گروه B

* زسکا مسکو یک - منچستر یونایتد یک
* وولفسبورگ ۲- آیندهوون صفر

جدول رده‌بندی گروه B
۱- وولفسبورگ ۶ امتیاز
۲- زسکا مسکو ۴ امتیاز
۳- منچستر یونایتد ۴ امتیاز
۴- آیندهوون ۳ امتیاز

گروه C

* اتلتیکو مادرید ۴ - آستانه صفر
* گالاتاسرای ۲ - بنفیکا یک

جدول رده‌بندی گروه C
۱- اتلتیکو مادرید ۶ امتیاز
۲- بنفیکا ۶ امتیاز
۳- گالاتاسرای ۴ امتیاز
۴- آستانه یک امتیاز

گروه D

* منچستر سیتی ۲ - سویا یک
* یوونتوس صفر - مونشن گلادباخ صفر

جدول رده‌بندی گروه D
۱- یوونتوس ۷ امتیاز
۲- منچستر سیتی ۶ امتیاز
۳- سویا ۳ امتیاز
۴- مونشن گلادباخ یک امتیاز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین