کد خبر: ۳۲۶۴۹۱
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲

استاندار تهران: نذری را از هیات های شناخته شده بگیرید

مدیرکل امور اجتماعی استانداری تهران با اشاره به ضرورت رعایت بهداشت و سلامت غذایی، از مردم خواست از قبول غذاهای نذری از مکان ها و افراد ناشناس که در خیابان ها اقدام به توزیع غذا می کنند؛ خودداری کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
سیاوش شهریور روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به جلسه فوق العاده کارگروه تخصصی بهداشت، سلامت و امنیت غذایی استان تهران افزود: مردم در ایام عزاداری حسینی در تهیه و توزیع غذاهای نذری به سلامت و بهداشت غذا توجه داشته باشند.

وی اظهار کرد: عزاداران حسینی برای جلوگیری از مشکلات بهداشتی، غذای نذری را فقط از هیات های شناخته شده تهیه کنند.

شهریور با اشاره به انتشار گزارش هایی مبنی بر شیوع وبا در عراق گفت: استانداری تهران در رابطه با این موضوع در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد و از شهروندانی که برای زیارت، عزاداری و یا پیاده روی اربعین حسینی قصد سفر به کشور عراق را دارند؛ تقاضا داریم بهداشت فردی را برای جلوگیری از بیماری های احتمالی رعایت کنند.

وی از افرادی که قصد سفر به عتبات و عالیات دارند خواست تا وسایل نظافت شخصی به همراه داشته باشند و آب و غذای بسته بندی شده را از مکان های معتبر تهیه کنند.

وی درباره بیماری آنفلوانزای مرغی در کشورهای همسایه نیز گفت: با توجه به آغاز فصل سرما و احتمال بروز این بیماری هر ساله دولت تدابیری برای جلوگیری از این بیماری اتخاذ می کند.

وی با بیان اینکه تاکنون موردی از بیماری آنفلوانزای مرغی در استان تهران گزارش نشده است افزود: تدابیر لازم برای امنیت و سلامت مردم و مرغداری ها در این استان اندیشیده شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین