کد خبر: ۳۲۶۶۵۴
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۲

برانکو: به ملوان فکر کنید نه دربی

سرمربی پرسپولیس در تمرین امروز از شاگردانش خواست ذهن‌شان را معطوف دربی نکنند.
آفتاب‌‌نیوز : سرخپوشان به جهت فشردگی مسابقات و زمان کم برای استراحت و تمرینات فشرده، مجبور شدند در روز تاسوعای حسینی تمرینات خود را پیگیری کنند.

* مارکو مربی بدنساز تیم یک ساعت پیش از آغاز تمرین، موانع و نشانه‌های تمرینات امروز را در زمین قرار داد.

* بازیکنان که حدود یک ساعت قبل از تمرین در رختکن حضور یافته بودند، دقایقی پیش از آغاز تمرین در زمین چمن حاضر شدند و به قدم زدن و کار با توپ مشغول شدند.

* برانکو ایوانکوویچ به همراه کریم باقری، مصطفی قنبرپور، ایگور پانادیچ، مارکو استیلینوویچ، اصغر نیک سیرت و در غیاب آندره پانادیچ از ساعت 10:35 با صدای سوت بازیکنان را گرد هم آورد و دقایقی برای آنها به صحبت پرداخت.

* برانکو در بخشی از صحبت‌های خود خطاب به بازیکنان گفت: بعد از تمرین امروز زمان لازم برای استراحت را در اختیار دارید و سعی کنید از این زمان نهایت استفاده را برده و تمرکز خود را تنها به بازی با ملوان معطوف کنید و ذهن خود را به دربی و دیگر مسائل نکشانید.

* برانکو در ادامه، بخش‌های مختلف تمرین را برای بازیکنان تشریح کرد. سپس بازیکنان در اختیار مارکو قرار گرفتند و در میانه زمین به گرم کردن پرداخته و بدن‌ها را آماده تمرینات امروز کردند. دوهای کوتاه و سرعتی و عبور از موانع نیز در دستور کار بازیکنان قرار گرفت.

* بخش بعدی تمرین، بازی تحت فشار در دو گروه و هرگروه شامل سه تیم سه نفره شد و بازیکنان در محوطه محدودی کار کردند. فوتبال تحت فشار به صورت ضربات آزاد آغاز شد و در ادامه با دو ضربه ادامه یافت.

* پس از آن بازیکنان برای نفس‌گیری یک دقیقه‌ای آزاد شدند و بعد از آن در بخش دیگری از زمین، فوتبال هدفمند و مرور تاکتیک‌های تیمی را در برنامه داشتند و برانکو در هر حرکت تیمی، نکات لازم را به بازیکنان منتقل می‌کرد. تنه به تنه شدن بازیکنان و عبور از موانع زیر نظر کادر فنی انجام شد.

* مهدی طارمی با هماهنگی کادر فنی برای حضور در مراسم سوگواری در شهر خود و رامین رضائیان، غایبان تمرین امروز بودند.

* مایکل اومانیا به همراه میثم علیپور، پزشک تیم تمرینات ویژه‌ای را انجام داد.

* محمود خوردبین سرپرست سرخپوشان در کنار زمین، همه امور تیم و بازیکنان را زیر نظر داشت.

* دروازه‌بان‌ها با ایگور، تمرینات فشرده‌ای انجام دادند. در این تمرینات سوشا با آمادگی کامل درخشش خاصی از خود نشان داد.

* حضور اصحاب رسانه و هواداران در تمرین امروز آزاد بود.

* مرور کارهای تاکتیکی و ضربه به سمت دروازه از سوی برانکو برای بازیکنان تشریح و اجرا شد و بازیکنان به شکل‌های مختلف گلزنی می‌کردند. فوتبال در زمین بزرگ با تذکرات مکرر برانکو همراه شد و بازیکنان پس از آن به دویدن و سردکردن بدن‌ها پرداخته و راهی رختکن شدند.

* جری بنسون که اولین بازیکنی بود که به محل تمرین آمده بود، در پایان تمرین به همراه مرتضی قدیمی‌پور به زدن شوت و پنالتی پرداخت.

* میلاد کمندانی،، امید عالیشاه، علی علیپور، سید علی فاطمی، احمد نورالهی هم پس از تمرین، به ضربات ایستگاهی به سمت دروازه ایمان صادقی مشغول شدند و سوشا مکانی با ایگور کار کرد.

* تمرین بعدازظهر جمعه و روز شنبه پرسپولیس تعطیل خواهد بود و بازیکنان از ساعت 16 روز یکشنبه تمرینات خود را پشت درهای بسته برگزار می‌کنند و پس از آن راهی هتل می‌شوند تا برای دیدار روز دوشنبه برابر ملوان آماده شوند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین