کد خبر: ۳۲۶۷۹۰
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۳

برد شماره 1000 بایرن‌مونیخ در بوندسلیگا

بایرن مونیخ با برتری پرگل برابر کلن به هزارمین برد خود در تاریخ بوندسلیگا دست یافت.
آفتاب‌‌نیوز :
هفته دهم رقابت‌های بوندسلیگا با برگزاری چند دیدار آغاز شد که در یکی از دیدارهای برگزار شده بایرن‌مونیخ در خانه به دیدار کلن رفت و در نهایت با 4 گل به برتری رسید تا شکست برابر آرسنال را به دست فراموشی بسپارد.

به گزارش ایسنا، در این دیدار بایرن که برای کسب دهمین برد پیاپی در دهمین هفته این رقابت‌ها به میدان آمده بود با گل‌های روبن و ویدال در نیمه نخست و لواندوفسکی و مولر در نیمه دوم توانست یک برد شیرین را جشن بگیرد و به رکورد 1000 برد در تاریخ بوندسلیگا برسد.

در دیگر دیدار برگزار شده لورکوزن که در بازی این هفته در لیگ قهرمانان برابر رم به تساوی 4 بر 4 رسیده بود این هفته نیز بازی‌اش پرگل بود و با نتیجه 4 بر 3 از سد اشتوتگارت گذشت تا 8 گل در دو بازی به ثمر رسانده باشد. برای این تیم در این دیدار بونیش، هرناندس، مهمدی و بالعربی گلزنی کردند تا یک برد پرگل برای بایرلورکوزن به دست آید.

ولفسبورگ نایب قهرمان فصل قبل نیز با گل کالیگوری یکی از برترین هافبک‌های این فصل اروپا دارمشتات را شکست داد. وردربرمن در خانه ماینتس توانست با نتیجه 3 بر یک به برتری رسید و هانوفر در خانه با نتیجه 2 بر یک برابر اینتراخت فرانکفورت شکست خورد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین