کد خبر: ۳۲۶۸۷۱
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱
مدیران بانک صادرات ایران در راستای رعایت حقوق مشتریان از طریق مرکز صدای سپهر آماده پاسخگویی به سوالات هموطنان می باشند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، بر اساس برنامه زمان بندی صورت گرفته مدیران امورشعب شش گانه و مدیر امور فن آوری اطلاعات و رئیس اداره کل سازمان و روشها ضمن حضور در مرکز صدای سپهر که از طریق کد ٠٩٦٠٢ قابل دسترسی است بدون واسط و به صورت مستقیم آماده پاسخگویی به سوالات و ارایه مشاوره های بانکی به هموطنان گرامي می باشند.

شايان ذكر است مرکز صداي سپهر بانک صادرات ايران باهدف ارزش آفريني براي مشتريان، تکريم مقام و شان مخاطبان و پاسخگويي به سوالات درزمينه خدمات بانکي ايجاد شده است. هموطنان از سراسر کشور مي‌توانند ضمن تماس با شماره  ٠٩٦٠٢ علاوه بر استفاده از خدمات تلفنبانک، پرداخت قبوض و... از مشاوره کارشناسان مستقر در مرکز نيز بهره مند و انتقادات، سوالات و پيشنهادهاي خود را با پاسخگويان اين مرکز در ميان بگذارند.

modiran.jpg
بازدید از صفحه اول ارسال به دوستان نسخه چاپی ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین