کد خبر: ۳۲۶۹۲۶
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲

جدیدترین خبرها از پروژه «مرد مور‌چه‌ای ۲»

«پیتون رید»، کارگردان فیلم سینمایی «مرد مورچه‌ای» در حال مذاکره برای کارگردانی قسمت دوم این فیلم است.
آفتاب‌‌نیوز : کمپانی مارول این روزها برای ساخت قسمت دوم از فیلم سینمایی «مرد مورچه‌ای»، در حال مذاکره با افراد مختلف است که در این میان خبرها حاکی از آن است که «پیتون رید» که قسمت اول این فیلم را کارگردانی کرده به احتمال زیاد قسمت دوم فیلم را کارگردانی خواهد کرد.

به گزارش فارس، «پیتون رید» با چند دهه فعالیت در عرصه سینمای هالیوود، فیلم‌هایی چون «مرگ بر عشق» (2003) و «مرد بله‌گو» (2008) را در کارنامه کاری خود دارد.

فیلمنامه قسمت اول از فیلم «مرد مورچه‌ای» را تیم چهار نفره «ادگار رایت»، «جو کورنیش»، «پل رود» و «آدام مک‌کی» نوشته‌اند.

«مرد مورچه‌ای» که یکی از قدیمی‌ترین شخصیت‌های کمیک‌بوکی کمپانی مارول است، داستان مرد جوانی به نام اسکات (با بازی پل راد) است که به دلیل انجام دزدی، مدتی را در زندان سپری کرده و به تازگی آزاد شده است. همسر سابق وی که علاقه ای به دیدن او ندارد، اسکات را از دیدن دخترش محروم کرده تا زمانی‌که وی بتواند از لحاظ قانونی به عنوان حمایت کننده فرزندش شناخته شود. اسکات که به دلیل سابقه کیفری قادر نیست شغل آبرومندی داشته باشد، تصمیم می گیرد به خلافکاری به نام لوئیس ( با بازی مایکل پنا ) ملحق شود و به خانه ای دستبرد بزند.

اما اسکات در این خانه به جز یک لباس که فکر می‌کند لباس مخصوص موتوسواران هست چیزی پیدا نمی کند. به همین جهت وی لباس را به منزل آورده و پس از پوشیدن آن متوجه می شود که این لباس، یک لباس عادی نیست. اما پس از بازگشت به منزلی که لباس را از آن دزدیده دستگیر می شود. اسکات بزودی متوجه می شود که این لباس خارق العاده را دانشمندی به نام هنک پایم ( با بازی مایکل داگلاس ) ساخته و حالا این دانشمند قصد دارد از اسکات استفاده کند.

این فیلم با مدت زمان 117 دقیقه‌ای که 130 میلیون دلار بودجه صرف ساخت آن شده است، تاکنون توانسته به فروش کلی 106 میلیون و 100 هزار دلار دست یابد.

بنا بر این گزارش،کمپانی مارول تاریخ اکران قسمت دوم از فیلم «مرد مورچه‌ای» را سال 2018 میلادی اعلام کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین