کد خبر: ۳۲۶۹۴۹
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۸

گوشی‌های هوشمند زیر 600 ‌هزار تومان

کور پرایم به پردازنده ۶۴بیتی اسنپ‌دارگون ۴۱۰ مجهز شده و از دوربینی دومگاپیکسلی بهره می‌برد.
آفتاب‌‌نیوز : گوشی‌های هوشمند متنوعی با پلتفرم‌ها، مشخصات فنی، ویژگی‌های ظاهری و بسیاری از فاکتورهای دیگر در بازه‌های مختلف قیمتی به بازار عرضه شده‌اند.

به گزارش شرق، همین تنوع در بین گوشی‌های مختلف، باعث می‌شود در زمان خرید، سردرگم شویم و نیاز به راهنمایی خوب و جامع پیدا کنیم. در همین راستا بحث انتخاب تلفن‌های هوشمند برای خرید را به بخش‌های مختلف تقسیم کرده‌ایم تا در تصمیم‌گیری بهتر به شما کمک کنیم.

Ascend Y٥٥٠

بی‌تردید یکی از جذاب‌ترین گوشی‌های فهرست این ماه، اسند وای ۵۵۰ هوآوی است که با قیمتی بسیار مناسب امکانات درخور توجهی چون پردازنده چهارهسته‌ای ۶۴ بیتی با پشتیبانی از شبکه ٤G را در اختیار شما قرار می‌دهد که در این محدوده قیمتی کاملا بی‌‌رقیب است.

گوشی‌های سری وای هوآوی جزء محصولات پایین‌رده و ارزان‌قیمت این کمپانی چینی به شمار می‌روند که خیلی نمی‌توان روی طراحی و کیفیت ساخت آنها حساب ویژه‌ای باز کرد؛ ولی وای ۵۵۰ را می‌توان در مجموع راضی‌کننده دانست. قیمت این گوشی نیز ٣٤٣‌ هزار تومان است.

Galaxy-core-prime

کور پرایم به پردازنده ۶۴بیتی اسنپ‌دارگون ۴۱۰ مجهز شده و از دوربینی دومگاپیکسلی بهره می‌برد. با پردازنده خوب و حافظه رم مناسب یک‌گیگابایتی، تمام وظایف در پلتفرم اندروید در گلکسی کور پرایم به‌خوبی انجام‌شدنی است. اما از نقاط ضعف این دستگاه می‌توان به رزولوشن پایین صفحه‌نمایش و کیفیت متوسط دوربین‌ها اشاره کرد. قیمت این گوشی ٤١٨‌ هزار تومان است.

LG G٣ Beat zoomit review ١١

 پردازنده چهارهسته‌ای، رزولوشن HD، رم یک‌گیگابایتی و دوربین هشت‌مگاپیکسلی از مشخصات فنی این دستگاه است. بزرگ‌ترین کمبودی که در جی۳ بیت حس می‌شود، نبود سنسور نور محیط است. قیمت این گوشی ٥٧٥ ‌هزار تومان است.

LG-L٩٠

پردازنده چهارهسته‌ای و حافظه‌ رم یک‌گیگابایتی، اندروید نسخه ۴.۴ را بسیار روان اجرا می‌کند. ال‌جی از دو فناوری خاص استفاده کرده که Smart Screen و Smart Video نام دارند. قیمت این گوشی ٥٣٨ ‌هزار تومان است.

Asus zenfone ٢

این گوشی از یک طراحی زیبا، پردازنده‌ اینتل، دوربین قدرتمند، ‌۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و رم دوگیگابایتی بهره می‌برد و با توجه به قیمت ٥٥٥‌ هزار تومانی، می‌تواند گزینه مناسبی برای خرید باشد.

Blackberry z٣ india launch

یکی از مهم‌ترین دلایلی که محصولات بلک‌بری در بازارهای جهانی شاید هنوز نفس می‌کشند، به امنیت فوق‌العاده آنها برمی‌گردد. ضمن اینکه توانایی اجرای اپلیکیشن‌های اندروید را نیز دارند. قیمت این گوشی ٥٧٨‌ هزار تومان است.

Lumia٦٤٠

این گوشی با قیمتی در حدود ۶۰۰‌ هزار تومان و با توجه به مشخصات فنی خود در کنار سیستم‌عامل ویندوزفون می‌تواند یکی دیگر از گزینه‌های خرید طرفداران اکوسیستم مایکروسافت باشد.

Lumia٥٤٠

لومیا ۵۴۰ شاید پردازنده‌ قدرتمندی نداشته باشد، ولی بهره‌گیری از رم یک‌گیگابایتی و هشت گیگابایت حافظه‌ داخلی در کنار سیستم‌عامل ویندوز ٨,١ و سنسور دوربین هشت مگاپیکسلی سبب می‌شود با توجه به قیمت ٥٥٨‌ هزار تومانی، طرفداران ویندوزفون بتوانند هنگام خرید آن را در نظر داشته باشند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین