کد خبر: ۳۲۶۹۷۰
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۸

فرزند ملک عبدالله برابر دادگاه ایالتی آمریکا حاضر خواهد شد

در ادامه رسوایی های اخلاقی شاهزاده های سعودی و اماراتی، شاهزاده "ماجد بن عبدالله بن عبدالعزیر آل سعود" به اتهام اعمال غیراخلاقی از جمله همجنس بازی، تهدید جان یک زن و مصرف کوکائین در برابر دادگاه ایالتی در کالیفرنیا حاضر خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش میزان به نقل از پایگاه خبری "ایندیپندنت"، شاهزاده 29 ساله عربستانی که ماه گذشته به اتهام آزار و اذیت جنسی سه زن در عمارت استعجاری خود در محله "بورلی هیلز" دستگیر شده بود، حال برابر اتهامات سنگین تر در دادگاه این کشور حاضر خواهد شد.

دادستانی لس آنجلس پیش تر اتهامات مطرح شده علیه فرزند شاه فقید عربستان، ملک عبدالله، را به علت در اختیار نبودن مدارک کافی رد کرده بود.

دستگیری ماجد بن عبدالله بن عبدالعزیر آل سعود در برهه ای از زمان رخ داده بود که عربستان بدلیل بروز سانحه منا در شرایط سیاسی سختی به سر می برد.

حال دادگاه ایالتی کالیفرنیا در لس آنجلس به دنبال رسیدگی به اتهاماتی از جمله ضرب و جرح، هتک حرمت سه زن آمریکایی، مصرف کوکائین و تهدید جان یک زن است.

این در حالی است که گفته می شود هشت پسر از 12 پسر بنیانگذار خاندان آل سعود به دنبال برکنار کردن شاه سلمان، پادشاه 79 ساله عربستان، و جایگزینی وی با "احمد بن عبدالعزیز"، برادر 73 ساله وی هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین