کد خبر: ۳۲۶۹۹۵
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۶
ورود سامانه بارشی به کشور

کاهش دما تا10 درجه در برخی از مناطق کشور

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: با ورود یک سامانه بارشی فعال از غرب و شمال غرب به کشور طی روزهای دوشنبه و سه شنبه در شمال غرب، غرب و سواحل غربی دریای خزر شاهد ابرناکی و بارش باران و گاهی رعد و برق در این مناطق خواهیم بود.
آفتاب‌‌نیوز : بررسی نقشه های هواشناسی حاکی از عبور آرام این موج از روی کشور از روز دوشنبه این هفته تا اوایل هفته آینده است.

براساس این گزارش، دامنه فعالیت این سامانه به تدریج از روز چهارشنبه هفته جاری علاوه بر مناطق فوق، سواحل مرکزی خزر و دامنه های جنوبی البرز، مرکز و شمال شرق کشور را نیز دربر می گیرد.

همچنین کاهش نسبی و تدریجی دما از روز چهارشنبه به طور میانگین در نیمه شمالی کشور حدود 10 درجه پیش بینی می شود و در مناطق کوهستانی شاهد بارش برف خواهیم بود.

با فعالیت این سامانه روز دوشنبه هفته جاری در استانهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و غرب کردستان بارش باران گاهی رعدوبرق و وزش باد و سه شنبه در استانهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، زنجان، غرب لرستان و ایلام بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد دور از انتظار نخواهد بود.

به گزارش ایرنا، همچنین روز چهارشنبه در استانهای اردبیل، گیلان، مازندران، کردستان، کرمانشاه، زنجان، همدان، قزوین، مرکزی، البرز، تهران، ایلام، لرستان و شمال خوزستان باران گاهی رعد و برق و وزش باد و درمناطق کوهستانی بارش برف پیش بینی شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین