کد خبر: ۳۲۷۰۲۶
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۵
درجلسه هیات وزیران/

بررسی گزارش وضعیت واحدهای تولیدی، تولیدات صنعتی و معدنی و صادرات غیرنفتی

گزارش وزارتخانه های صنعت، معدن وتجارت وتعاون، کار و رفاه اجتماعی درخصوص وضعیت واحدهای تولیدی، تولیدات صنعتی و معدنی وصادرات غیرنفتی درجلسه روز یکشنبه هیات دولت به ریاست رئیس جمهوری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، هیات دولت همچنین در این جلسه، با اختصاص مبلغ 500 میلیون دلار به وزارت نیرو از محل منابع صندوق توسعه ملی به صورت تسهیلات با نرخ سود متعارف نظام نامه آن صندوق برای اجرای طرح های آب رسانی به روستاها با اولویت پروژه هایی که در سال های 1394 و 1395 به بهره برداری می رسند، موافقت کرد.

همچنین هیأت وزیران، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را مکلف نمود بابت فعالیت های ارائه خدمات پستی، مخابراتی، فناوری اطلاعات و صدور مجوز ایجاد شبکه های ارتباطات و فناوری اطلاعات مبالغی به عنوان حق الامتیاز و حق السهم دولت و جریمه قانونی جبران عدم انجام تعهدات، وصول و به حساب خزانه داری کل کشور واریز نماید.

تعیین کشورهای دارای شرایط ویژه برای پرداخت فوق العاده اشتغال خارج از کشور و نیز اصلاح اساسنامه شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از دیگر مصوبات این جلسه هیأت وزیران بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین