کد خبر: ۳۲۷۰۳۱
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۱

پیروزی پرگل دورتموند و شکست شالکه در بوندس لیگا

هفته دهم بوندس لیگا با برتری پرگل دورتموند و شکست شالکه به پایان رسید.
آفتاب‌‌نیوز : هفته دهم رقابت های بوندس لیگای آلمان عصر امروز (یکشنبه) با برگزاری دو دیدار به پایان رسید که در دیدارهای برگزار شده دورتموند یکی از مدعیان قهرمانی در خانه به دیدار آگزبورگ رفت و موفق شد با نتیجه پرگل 5 بر یک به برتری برسد تا جایگاه خود را در رده دوم مستحکم کند. در این دیدار مارکو رویس دو بار در دقایق 21 و 33 گلزنی کرد و پیر اوبامیانگ توانست هت تریک کند و سه بار در دقایق 18، 85 و 90 گلزنی کرد.

اوبامیانگ البته هفته گذشته نیز در جریان دیدار تیمش با تیم قبله آذربایجان توانسته بود هت تریک کند تا در دو بازی اخیر تیمش 6 گل به ثمر رسانده باشد. تنها گل آگزبورگ را در این دیدار بادیا به ثمر رساند.

در دیگر دیدار شالکه تیم سوم جدول در خانه گلادباخ به میدان رفت و در نهایت با نتیجه سه بر یک شکست خورد تا نتواند فاصله یک امتیازی‌اش را با دورتموند رده دومی حفظ کند. در این دیدار که بازیکنان گلادباخ یک ضربه پنالتی را نیز از دست دادند کریستنسن مدافع گلادباخ به اشتباه دروازه خودی را باز کرد ولی سه گل از رافائل، استیندل و کورب باعث شد تا سه امتیاز این دیدار نصیب گلادباخ میزبان شود.

به گزارش ایسنا، به این ترتیب در پایان هفته دهم بوندس لیگا بایرن مونیخ با 30 امتیاز قاطعانه در صدر قرار گرفته است و تیم های دورتموند و شالکه در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین