کد خبر: ۳۲۷۰۶۳
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶

آخرین وضعیت پرونده گردنه حیران از زبان سراج

رئیس سازمان بازرسی کل کشور از ارجاع نتایج تحقیقات هیئت بازرسی این سازمان درباره ساخت‌وسازهای صورت گرفته در گردنه حیران به مرجع قضایی خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : ناصر سراج درباره پرونده گردنه حیران و ساخت‌وسازهای صورت گرفته در این منطقه گردشگری اظهار کرد: تحقیقات سازمان بازرسی در خصوص این موضوع پایان یافته و تکمیل شده است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور از ارجاع گزارش این سازمان در خصوص ساخت‌وسازهای صورت گرفته در منطقه گردشگری گردنه حیران به مرجع قضایی و مراجع اجرایی مربوطه خبر داد.

سراج در پاسخ به این سئوال که آیا تخلفاتی در بحث ساخت‌وسازهای انجام شده وجود داشته یا خیر گفت: با توجه به محرمانه بودن تحقیقات سازمان بازرسی، نمی‌توانم جزئیات را بیان کنم اما ما گزارشمان را به مرجع قضایی فرستادیم و تصمیم‌گیری با آنهاست.

به گزارش تسنیم، سراج پیشتر درباره تحقیقات صورت گرفته در بحث ساخت‌وسازهای صورت گرفته در گردنه حیران گفته بود که در بررسی‌های انجام شده مشخص شد تخلفاتی در خارج از طرح هادی رخ نداده ولی در محدوده این طرح قرار بود تنها 8 هکتار ساخت‌و‌ساز انجام شود اما 6 برابر این میزان یعنی 48 هکتار ساخت‌وساز شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین