کد خبر: ۳۲۷۱۳۳
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹

دزد ایستگاه های مترو پایتخت دستگیر شد +عکس

وی افزود: پس از اطلاع از این موضوع و درگیری با سارق مانع از خروج وی از ایستگاه مترو شدم که در نهایت پلیس مترو وی را دستگیر کرد.
آفتاب‌‌نیوز : مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری یک زن سابقه دار که در مترو تهران اقدام به سرقت و کیف قاپی می کرد، خبر داد و گفت: دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی مقام قضایی صادر شده است.

به گزارش ایرنا، از مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ در ساعت 18 روز 20 مهرماه سال جاری وقوع درگیری در ایستگاه مترو حسن آباد به ماموران پلیس مترو اعلام شد.

براساس این گزارش، با حضور ماموران پلیس در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد که این درگیری بین دو خانم صورت گرفته و یک نفر از آنها مدعی سرقت محتویات کیف خود شده است.

بنابه اظهارات شاکی، ماموران پلیس مترو در بررسی اولیه موفق به کشف چندین دستگاه گوشی تلفن همراه از کیف همراه خانمی شدند که خود را بنام لیلا اکبری معرفی کرده بود.

پس از تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع جیب بری و دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 11 تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

شاکی پس از حضور در پایگاه هشتم پلیس آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: در ایستگاه میدان حر سوار قطار شهری شده بودم که در ایستگاه حسن آباد، سارق به بهانه خروج از قطار با هل دادن من اقدام به سرقت گوشی همراهم کرد.

وی افزود: پس از اطلاع از این موضوع و درگیری با سارق مانع از خروج وی از ایستگاه مترو شدم که در نهایت پلیس مترو وی را دستگیر کرد.

کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ با بهره گیری از بانک اطلاعات مجرمان متوجه سابقه دار بودن متهم شدند.

سرهنگ کارآگاه حمدالله علیزاده رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ، در مورد این خبر افزود: با توجه به اعتراف صریح متهم به دهها فقره سرقت به شیوه جیب بری در ایستگاه مترو و خطوط BRT و به جهت شناسایی سایر شاکیان و مالبختگان، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی مقام قضایی صادر شده است.

وی از کلیه شاکیان و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند، دعوت کرد تا جهت پیگیری شکایات خود به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در میدان حـر – انتهای خیابان 12 فروردین مراجعه کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین