کد خبر: ۳۲۷۱۹۲
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲

شکست سپاهان برابر استقلال در نیمه اول

استقلال موفق شد با یک گل نیمه نخست را از سپاهان ببرد.
آفتاب‌‌نیوز : دیدار تیم‌های استقلال تهران و سپاهان اصفهان از هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر در پایان نیمه نخست با برتری یک بر صفر آبی‌های پایتخت به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، در این دیدار بازی جذاب و خوبی از سوی دو تیم ارائه شد هر چند که شاگردان فرکی موقعیت‌های به مراتب بهتر و بیشتری از استقلالی‌ها به دست آوردند.

اولین فرصت بازی را فضیل موسااف برای سپاهان به دست آورد و با یک شوت تلاش کرد دروازه استقلال را باز کند اما توپ او را رحمتی با واکنشی مناسب راهی کرنر کرد. تنها 2 دقیقه بعد از این فرصت بود که استقلال گل نخست این دیدار را به ثمر رساند.

ارسال امید ابراهیمی در دقیقه هفتم روی دروازه سپاهان با اشتباه گردان دروازه‌بان سپاهان همراه شد و این دروازه‌بان در حالی توپ را با سر دور کرد که فرشید اسماعیلی در موقعیت مناسبی قرار داشت و با یک ضربه دقیق و فنی دروازه‌ خالی سپاهان را باز کرد تا حساب یک بر صفر به سود استقلال شود.

در ادامه و در دقیقه 12 ضربه پای چپ مهدی شریفی با واکنش خوب رحمتی همراه شد و این توپ در آغوش دروازه‌بان استقلال جا گرفت. پس از این فرصت فشار سپاهانی‌ها هر دقیقه بیشتر شد و آن‌ها موقعیت‌های متنوعی را روی دروازه استقلال تدارک دیدند اما در زدن ضربات نهایی دقت لازم را نداشتند. یکی از این فرصت‌ها در دقیقه 35 به دست آمد و ضربه سر عبدالله کرمی روی کرنر ارسال شده می‌توانست گل نخست را با خود به همراه داشته باشد اما توپ او با اختلافی ناچیز و به شکلی خطرناک از کنار دروازه استقلال راهی اوت شد.

در پایان نیمه نخست این دیدار بازی به سمت تعادل پیش رفت تا اینکه استقلالی ها در دقیقه 42 تا آستانه زدن گل دوم پیش رفتند، ضربه سر جابر انصاری با واکنش خوب گردان همراه شد تا این فرصت برای آبی‌پوشان از دست برود و گردان هم به نوعی اشتباهش را جبران کند و در نهایت نیمه نخست این دیدار با برتری یک بر صفر استقلال به پایان رسید.

ترکیب سپاهان:

شهاب گردان، عبدالله کرمی، هادی عقیلی، حبیب گردانی، فضیل موسااف، حسین فاضلی، محمد روشندل، علی کریمی، رسول نویدکیا، مهدی شریفی و محمدرضا خلعتبری.

ترکیب استقلال:

مهدی رحمتی، میلاد فخرالدینی، هرائر مگویان، حنیف عمران‌زاده، میثم مجیدی، محمدرضا خرسندنیا، یعقوب کریمی، امید ابراهیمی، فرشید اسماعیلی، جابر انصاری و سجاد شهباززاده.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین