کد خبر: ۳۲۷۲۰۴
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰

تصویب لایحه حفاظت از خاک در کمیسیون صنایع

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از تصویب و اتمام بررسی کلیات وجزئیات لایحه حفاظت از خاک در جلسه بعداز ظهر این کمیسیون خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
روح الله عباس پور در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه لایحه حفاظت از خاک شش ماده دارد گفت که این لایحه ضوابط و مقررات حفظ منابع خاکی را تعیین کرده است و در آن وظایف دستگاه های مربوطه مشخص شده است.

وی همچنین با اشاره به بررسی لایحه اصلاح قانون نحوه جلوگیری از آلودگی هوا گفت :‌در این لایحه ضوابط و مقررات مربوطه برای جلوگیری از آلودگی هوا مشخص شده تا خلاء های قانونی رفع گردیده و دستگاه ها با همپوشانی یکدیگر برای مقابله با این پدیده اقدامات لازم را انجام دهند. مذاکرات برای بررسی کلیات لایحه انجام شد اما رای گیری به جلسه بعدی موکول شد.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن همچنین به بررسی طرح مقابله با اسید پاشی و حمایت از بزه دیدگان ناشی از آن در کمیسیون اشاره و اظهار کرد: این طرح در جهت رفع خلاء های قانونی و پوشش هم وطنانی است که مورد اسیدپاشی قرار گرفته اند.

عباسپور در پایان گفت: کمیسیون صنایع و معادن به عنوان کمیسیون فرعی به بررسی طرح مقابله با اسید پاشی پرداخت که رای‌گیری نهایی آن به جلسه بعدی موکول شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین