کد خبر: ۳۲۷۲۲۴
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۲

ادامه قهر تماشاگران با فوتبال

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در حالی از دقایقی پیش به مصاف ملوان بندر انزلی رفت که هواداران این تیم رغبتی برای تماشای این دیدار از نزدیک نشان ندادند و تنها سه هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور یافتند.
آفتاب‌‌نیوز :
تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و ملوان بندر انزلی از ساعت 17 و 45 دقیقه امروز (دوشنبه) در چارچوب هفته دهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف رفتند. 

پرسپولیس تهران در حالی در این دیدار از ملوانان میزبانی می کند که هواداران تیم سرخپوش پایتخت مانند هواداران رقیب دیرینه خود یعنی استقلال تهران، استقبالی از این دیدار نکردند و تنها حدود سه هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور دارند. 

دیدار هفته گذشته استقلال تهران مقابل استقلال خوزستان نیز با حضور حدود یک هزار تماشاگر برگزار شد. 

همان طور که قبلاً نیز سازمان لیگ اعلام کرده بود، در خلال این دیدار، با همکاری تماشاگران، طرح موزائیکی یا حسین اجرا می شود که اندک تماشاگران حاضر در ورزشگاه، پیش از شروع دیدار، این کار را تمرین کردند. 

حمید استیلی برای این دیدار سرگئی پاشنکو، عزت الله پورقاز، سید احمد سید صالح، پژمان نوری، مازیار زارع، حسین ماهینی، عزیز معبودی، محمد حسین کنعانی زادگان، فرزاد حاتمی، صادق محرمی و محمد آبشک را در ترکیب ثابت ملوانان قرار داده است.

پیش از آغاز این دیدار سرمربیان دو تیم ملوان و پرسپولیس با یکدیگر خوش بش کردند. همچنین سوشا مکانی، رضا خالقی فر، ایمان صادقی و رامین رضاییان نزد حمید استیلی رفتند و از او برای حضور در زمین رخصت گرفتند.

به گزارش ایرنا، هوادادان ملوان علیه سوشا مکانی نیز شعار دادند. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین