پایگاه خبری آفتاب
۰۳ /تير /۱۴۰۵
Wednesday 24 June 2026
کد خبر:۳۲۷۲۷۶
۰۹:۳۲
۱۳۹۴/۰۸/۰۵

دستگیری زنی که فرزندش را داخل کیسه زباله انداخته بود

یک زن 26 ساله به نام کیمبرلی بعد از بیان پشیمانی و درد وصف ناپذیر اظهار کرد : " نوزاد پسرم را که تازه متولد شده را در یک کیسه پلاستیک انداختم و او را اطراف محل کارم رها کردم ".
۰۹:۳۲
۱۳۹۴/۰۸/۰۵
به گزارش آفتاب نیوز، بر اساس گزارش پلیس، بر مبنای کالبد شکافی، این نوزاد به مدت 20 تا 30 دقیقه زندگی کرده و به علت خفگی جانش را از دست داد.

این نوزاد در سطل زباله ی در یکی از خیابان های نزدیک محل کار کیمبرلی پیدا شد.

پلیس در ادامه افزود : همکاران و خواهر کیمبرلی بارداری او راتکذیب کردند و گفتند حتی اگر او باردار شود ، هیچ وقت به گزینه هایی مثل فروش کودکش یا سقط او فکر نمیکند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، پلیس محلی یورک بیان کرد :  قتل درجه 2 برای کیمبرلی محرز است و او به 9 تا 20 سال زندان محکوم شد.


گزارش خطا
برچسب‌ها:
کیسه زباله
ارسال پیام
captcha