کد خبر: ۳۲۷۲۸۶
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱

ادعای 3 زن آمریکایی درباره تعرض شاهزاده سعودی

سه زن آمریکایی مدعی شده‌اند که یک شاهزاده سعودی آنها را در جریان سه روز پارتی در کاخی واقع در بورلی‌هیلز کالیفرنیا مورد تعرض قرار داده و این سه تن را حبس کرده است.
آفتاب‌‌نیوز : به نقل از خبرگزاری فرانسه،‌ این سه زن که نامشان فاش نشده علیه ماجد عبدالعزیز آل سعود،‌ شاهزاده سعودی 29 ساله در لس آنجلس شکایتی تنظیم کردند و گفتند، از جانب این شاهزاده سعودی برای کار در منزل اواخر سپتامبر استخدام شده بودند.

این شکایت که اواخر روز پنجشنبه تنظیم شده این شاهزاده سعودی را به ایجاد رعب و وحشت این سه زن و انجام کارهای غیراخلاقی متهم کرده است.

در متن این شکایت آمده،‌ زمانیکه این سه زن از شاهزاده سعودی خواستند تا دست از کارهایش بردارد، وی سر آنها فریاد کشیده و گفته "شماها زن نیستید، اصلا هیچ کسی نیستید، من شاهزاده سعودی هستم و هرآنچه را که می‌خواهم باید انجام دهید."

این سه زن آمریکایی همچنین مدعی هستند که دیدند این شاهزاده سعودی با یک مرد دیگر ارتباط داشته و پودر سفیدرنگی را استنشاق کرده که احتمالا کوکایین بوده است.

وکیل مدافع این زنان در این باره گفت: این شاهزاده سعودی به صورت خشونت آمیزی این زنان را تهدید کرده و آنها را مورد تعرض قرار داده و وجهه آنها را در جامعه مخدوش کرده است. این نمونه بارز دیگری از سوءاستفاده از قدرت و پول برای ارضای امیال احساسی و تجاوز است.

این شاهزاده زمانی توسط پلیس دستگیر شد که یکی از این سه زن حین فرار از روی دیوار توسط فردی دیده شده و آن فرد به پلیس موضوع را اطلاع داده است. البته این شاهزاده به دلیل نبود ادله کافی تنها به خاطر "بزه اکتسابی" در بازداشت است.

این وکیل ادامه داد: شاهزاده سعودی یک بار دیگر در جریان سفر سپتامبر 2015 به آمریکا و توقف در نیویورک چندین زن را مورد تعرض جنسی قرار داده بود.

به گزارش ایسنا، بسیاری از شاهزاده‌های کشورهای عرب حوزه خلیج فارس در بورلی‌هیلز دارای کاخ و عمارت هستند و این نخستین باری نیست که از قوانین آمریکا تخطی می‌کنند، به طوریکه در سپتامبر 2015 شیخ خالد بن حمد آل ثانی از اعضای خانواده سلطنتی قطر به خاطر سرعت بیش از حد حین راندن یک خودروی "فراری" در مظان اتهام قرار گرفت اما بعدا این اتهامات را رد کرده و پیش از خروج از آمریکا مدعی مصونیت دیپلماتیک شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین