کد خبر: ۳۲۷۳۰۶
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴

بارش شدید باران در نیمه غربی کشور

امروز نیمه غربی کشور شاهد بارش شدید باران گاهی با رعدوبرق خواهد بود.
آفتاب‌‌نیوز : براساس داده‌ها و الگوهای پیش‌یابی هواشناسی با استقرار سامانه بارشی فعال در نیمه غربی کشور در شمال غرب، غرب و سواحل غربی و مرکزی خزر ابرناکی، بارش شدید باران گاهی با رعدوبرق و وزش باد رخ خواهد داد و در سایر مناطق کشور، به خصوص در نیمه‌شرقی، جو نسبتا پایدار خواهد بود و روند افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

از بعدازظهر امروز فعالیت سامانه بارشی در شمال غرب و غرب کشور تقویت می‌شود و گستره بارش‌ها دامنه‌های جنوبی البرز و برخی مناطق جنوب غرب کشور را نیز فرامی‌گیرد.

امروز آسمان تهران کمی ابری است و در شهرهای شمالی این استان افزایش ابر گاهی با وزش باد رخ می‌دهد.

همچنین امروز شهرکرد با دمای یک درجه سانتی‌گراد و اهواز با دمای 33 درجه سانتی‌گراد به ترتیب سردترین و گرمترین مراکز استان‌های کشور هستند.

این در حالی است که احد وظیفه، مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی از افزایش بارش در نیمه غربی کشور از روز چهارشنبه خبر داد و گفت: از روز چهارشنبه بر شدت بارش در نیمه غربی کشور افزوده می‌شود و در مناطق کوهستانی شمال غرب و ارتفاعات البرز بارش برف دور از انتظار نیست.

به گزارش فارس، امروز نیز شدت بارش‌ها در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، شمال کرمانشاه، شمال اردبیل رخ می‌دهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین