کد خبر: ۳۲۷۳۵۲
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴

ژاپن، کشور زیبایی های ساده/تصاویر

اگر توکیو را بهترین ویترین هویت شهری ژاپن بنامیم ،شهر اوساکا ،شناسنامه ژاپن است.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش توریسم آنلاین، اوساکا به عنوان سومین شهر بزرگ ژاپن، قلب تپنده و نماد نور ،صدا ،عطر و طعم این سرزمین محسوب می شود.

شاید شکوه تاریخ به جامانده در توکیو بر اوساکا سایه بیاندازد اما این شهر هم با بناها ، باغ ها و سنت هایی که هنوز هم زنده مانده اند جایگاه تحسین برانگیز خود را دارد.

قصر قرن شانزدهمی "اوساکا" مشهورترین مکان تاریخی شهر که بزرگ و باشکوه و به سبک معماری ویژه این سرزمین است. عمارتی چند طبقه که پس از فتح آخرین طبقه بهترین چشم انداز شهری -به ویژه اگر در فصل شکوفه های گیلاس آنجا باشید- در انتظار چشمان زیبابین شما خواهد بود.

ژاپن سرزمین جالبی است که در حاشیه شهرهای فوق مدرن و آنچنانی اش،معماری سنتی هنوز پابرجاست و رسومات به شیوه قرن ها پیش هنوز دغدغه اصلی ساکنان است. موزه رو باز خانه های کشاورزی با معماری روستایی و بام های پوشالی در حاشیه اوساکا تماشایی است.

شهر اوساکا برای ارائه بهترین نوع غذاهای سنتی ژاپنی ،توکیو را نیز کنار می زند. بازار "دوگویا سوجی" مرکز انواع وسیله های آشپزی از مبتدی تا حرفه ای است،بنابراین اگر عاشق غذا هستید یا یک سرآشپز حرفه ای، از این بازار دیدن کنید.

در موزه ملی "بانراکو" بهترین هنرهای نمایشی ژاپن به اجرا درمی آید. برای درک بهتر نمایش که به زبان ژاپنی است ،هِدسِت هایی برای پخش نمایش به زبان انگلیسی فراهم است.

قدیمی ترین معبد ژاپن ،معبد بودایی "Shitenno-ji" مربوط به قرن 6 است. ساختمان های اطراف معبد به عنوان موزه های نقاشی ،مجسمه ،کتب قدیمی و صنایع دستی استفاده می شود.

یکی از بزرگترین آکواریوم های دنیا ،آکواریوم "کایوکان" در نزدیکی خلیج اوساکا است. این آکواریوم محل زندگی ،کوسه و هزاران ماهی است و 9 متر عمق دارد و بازدیدکنندگان 8 طبقه این آکواریوم را با طی کردن پله ها تماشا می کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین