کد خبر: ۳۲۷۵۱۰
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶

مردم برای تماشای این فیلم شش صبح به سینما می‌روند

بیست و چهارمین فیلم جیمز باند برای شکستن رکورد فروش خیز برداشت.
آفتاب‌‌نیوز : اکران فیلم جدید جیمز باند با عنوان«اسپکتر» به کارگردانی سم مندس از دوشنبه در سینماهای بریتانیا آغاز شد. افتتاح این فیلم در 647 سالن سینما در بریتانیا با فروشی معادل 6.4 میلیون دلار همراه بود.

به این ترتیب انتظار می‌رود که اکران «اسپکتر» با فروش بالای این فیلم همراه باشد، هر چند که بسیاری هنوز درباره این بحث می‌کنند که آیا این فیلم توان شکستن رکورد فروش «اسکای فال» را دارد یا خیر؟ «اسکای فال» پرفروش‌ترین فیلم از سری فیلم‌های جیمزباند است که در سال 2012 بیش از 1.1 میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشت.

«اسپکتر» تا اینجای کار بهتر از «اسکای فال» عمل کرده، به صورتی که فروش دوشنبه شب فیلم با فروش یک روز کامل «اسکای فال» در سینماهایی به مراتب بیشتر، برابر بوده است.

«اسپکتر» به احتمال فراوان آخرین حضور دنیل کریگ در نقش مامور 007 بر پرده سینما خواهد بود. او در این فیلم در کنار مونیکا بلوچی و لئا سیدو بازی کرده و کریستف والتز مرد تبهکار مقابل جیمز باند در «اسپکتر» را بازی کرده است.

آخر هفته افتتاحیه «اسکای فال» در اکتبر سال 2012 با فروش 32.3 میلیون دلاری فیلم همراه بود، که پس از قسمت دوم فیلم «هری پاتر و یادگاران مرگ» دومین فروش بزرگ آخر هفته افتتاحیه در تاریخ سینمای بریتانیا بوده است.

براساس اعلام شرکت توزیع ویو اینترتینمنت فروش بلیط «اسپکتر» از «اسکای فال» پیشی می‌گیرد. دوشنبه شب 105 هزار نفر به تماشای «اسپکتر» نشسته‌اند، و 9942 بار نمایش فیلم برای دو هفته و نیم آینده برنامه‌ریزی شده است. این شرکت دوشنبه شب 81 هزار و 500 بلیط فروخت و تا کنون در مجموع 310 هزار بلیط فروخته است.

به گزارش خبرآنلاین، به گفته این کمپانی مردم بلیط‌های نمایش شش صبح فیلم را نیز رزرو کرده‌اند. اکران این فیلم از 6 نوامبر در سینماهای آمریکای شمالی آغاز خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین