کد خبر: ۳۲۷۶۴۷
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۶

آزادی کودک ربوده‌شده

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان گفت: با دستگیری دو آدم ربا کودک 10 ساله‌ای که ربوده شده بود پس از 3 روز آزاد شد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ محسن داوودی افزود: در روز سوم آبان ماه سال جاری طی تماسی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 ربودن پسربچه‌ای 10 ساله توسط دو نفر موتورسوار اعلام شد که موضوع بلافاصه در دستور عوامل انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، وی اظهار داشت: بلافاصله پس از دریافت خبر و اطمینان از صحت آن کارآگاهان پلیس آگاهی به محل اعزام شده و موضوع را مورد بررسی موشکافانه خود قرار دادند که پس از انجام اقدامات تخصصی و اشراف اطلاعاتی و پشتیبانی فنی کارآگاهان استان توانستند سرنخ‌هایی از آدم ربایان به دست آورند.

داوودی با اشاره به این‌که ربایندگان درخواست مبلغ 200 میلیون تومان وجه نقد کرده بودند، خاطرنشان کرد: کاراگاهان پلیس شب گذشته پس از شناسایی محل اختفای یکی از متهمان، وی را طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان گفت: متهم دستگیر شده در تحقیقات تخصصی به ربایش کودک 10 ساله با همکاری فرد دیگری اعتراف کرد که کارآگاهان در ادامه رسیدگی به پرونده در عملیاتی پس از دستگیری متهم دوم، کودک ربوده شده را نیز از چنگان ربایندگان رهایی دادند.

این مقام انتظامی در پایان گفت: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و رصد مداوم افراد سابقه‌دار و مخلان امنیت اجازه نخواهند داد این افراد سودجو خللی در امنیت پایدار منطقه وارد کنند و برخود پلیس با این افراد قاطع خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین