کد خبر: ۳۲۷۶۵۸
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۳

اقدام غیرحرفه ای دراعلام اسامی داوران شهرآورد

دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال درحالی اسامی داوران دیدارهای روز شنبه هفته یازدهم را اعلام کرده است که در میان اسامی اعلام شده نام داور،کمک داوران و ناظر داوری بازی حساس شهرآورد سرخ آبی های پایتخت در آن به چشم نمی خورد.
آفتاب‌‌نیوز :
عصر روز جمعه قرار است هشتاد و یکمین شهرآورد پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی تهران برگزار شود اما هنوز به طور رسمی ترکیب داوری آن مشخص نشده است.

به گزارش ایرنا، پیشتر برخی از خبرگزاری ها بدون ذکر منبع مشخص و رسمی اعلام کرده بودند که محسن ترکی برای ششمین بار به عنوان قاضی دیدار حساس سرخ آبی ها انتخاب شده است و این خبر نیز از سوی فدراسیون فوتبال و کمیته داوران تکذیب نشد.

براین اساس قرار است رضا سخندان و محمدرضا ابوالفضلی، محسن ترکی را در امر قضاوت شهرآورد پایتخت یاری کنند.

این ششمین بار است که ترکی 42 ساله برای دربی تهران انتخاب می شود. در 5 بازی قبل که ترکی داور بوده است ، سه بازی با تساوی به پایان رسیده و 2 بازی دیگر را استقلال برده است. ترکی رکوردار تعداد داوری برای شهرآور سرخ آبی ها در لیگ برتر است.

اما نکته غیر حرفه ای و تامل برانگیز آنجاست که ترکیب داوران شهرآورد پایتخت در ابتدا تنها به صورت غیر رسمی در اختیار یک خبرگزاری قرار گرفت و سپس هیچ مقام مسوولی در فدراسیون فوتبال آن را تایید یا تکذیب نکرد.

این اقدام غیرحرفه ای باعث گلایه امیرحسین حسینی مسوول روابط عمومی فدراسیون فوتبال نیز شد و وی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد که به دلیل اقدام غیرحرفه ای کمیته داوران، پایگاه اینترنتی فدراسیون فوتبال اسامی داوران شهرآورد 81 را منتشر نخواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین