کد خبر: ۳۲۷۸۲۲
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۹

سه کشته و یک مفقود در سیلاب ایلام

معاون امور عمرانی استاندار ایلام گفت: در اثر بارش شدید باران در شب گذشته و جاری شدن سیل، سه نفر در مناطق مختلف استان کشته و یک نفر نیز مفقود شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
شاپور پولادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: علاوه بر این، 40 درصد منازل مسکونی شهر ایلام بویژه در مناطق حاشیه ای و پایین شهر، دچار آبگرفتگی شده و خسارت دیدند.
وی با اشاره به خسارت وارد شده به تاسیسات شهری و زیربنایی افزود: 25 کیلومتر مسیل در شهر ایلام در معرض تخریب کامل و آسیب جدی قرار دارد ضمن اینکه هم اکنون آب 50 درصد مشترکان شهر ایلام قطع است و در حال آبرسانی سیار به این مشترکان هستیم.

پولادی تاکید کرد: برق 20 درصد محدوده شهر ایلام به دلیل تخریب دکل ها قطع است اما با تلاش عوامل شرکت توزیع برق، مشکل این بخش در حال بر طرف شدن است.

معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: در زمینه تاسیسات گازرسانی بجز در شهرستان ملکشاهی مشکل خاصی وجود ندارد اما افت فشار شبکه وجود دارد که به منظور پیشگیری از قطع گاز، نیازمند کمک و همراهی مردم در زمینه صرفه جویی در مصرف گاز هستیم.

پولادی با بیان اینکه مناطق پایین دست شهر و محدوده مسیل ها در ایلام در معرض خطر سیل قرار دارند از تمامی شهروندان ایلامی خواست از قرار گیری در این مناطق حداقل ظرف امروز و فردا خودداری کنند.

بارش 230 میلی متر باران در 48 ساعت گذشته در شهر ایلام موجب اخلال در زندگی عادی و روزانه مردم شده است.

به علت بارش شدید باران فعالیت همه مراکز آموزشی، دستگاه های اجرایی و دولتی و بانک های ایلام امروز پنجشنبه در پی اعلام ستاد بحران تعطیل شد و پروازهای فرودگاه ایلام نیز لغو گردید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین