کد خبر: ۳۲۷۹۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹

زهرا فانی تکذیب کرد/ به خواهر وزیر آموزش و پرورش زنگ نزنید

تنها چند ساعت بعد از انتشار شماره تلفن خواهر وزیر آموزش و پرورش برای شنیدن مشکلات فرهنگیان، او اعلام شماره تلفن خود و حضور در شبکه اجتماعی تلگرام را برای حل مشکلات فرهنگیان تکذیب کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
زهرا مهاجری در خبرآنلاین نوشت: آن ها که در حوزه آموزش و پرورش فعالیت کرده اند می دانند که مشکلات این قشر زحمتکش یکی دو تا نیست و با توجه به فراوانی این جمعیت، اگر قرار باشد این مشکلات یک جا جمع شوند، یک مثنوی صدمن کاغذ خواهیم داشت.

همیشه و در طول سال های مختلف و در دولت های گوناگون هم این مشکلات و نارضایتی ها وجود داشته و رساندن آن ها به گوش مسئولین، بزرگترین دغدغه فرهنگیان و بازنشسته های فرهنگی بوده است.

در این بین، انتشار شماره تلفن خواهر وزیر آموزش و پرورش و اعلام امادگی او برای انتقال مشکلات به وزارتخانه و تلاش برای حل آن ها، هم عجیب بود و هم یک روزنه امید! این خبر را یکی از خبرگزاری ها روز گذشته اعلام کرد و در خبرش شماره زهرا فانی را آورد و از فرهنگیان خواست تا مشکلاتشان را با او در میان بگذارند.

زهرا فانی ظاهرا در این گفتگو گفته بود که بازنشسته آموزش و پرورش است و جای خاصی فعالیت ندارد، اما در ارتباط مستقیم با همکاران فرهنگی کشور است و برای رفع مشکلات آنها فعالیت می‌کند.

او گفته بود می تواند پل ارتباطی با وزیر آموزش و پرورش باشد و مشکلات را به گوش وزارتخانه برساند.

اما تنها چند ساعت پس از انتشار شماره خواهر وزیر توسط این خبرگزاری، و احتمالا به دلیل هجوم فرهنگیان برای نوشتن مشکلاتشان برای زهرا فانی، او اعلام شماره تلفنش و حضور در شبکه اجتماعی تلگرام برای حل مشکلات فرهنگیان را تکذیب کرد.

زهرا فانی در این تکذیبیه گفت که کار خبرنگار آن خبرگزاری غیراخلاقی بوده و به خاطر این کار شکایت خواهد کرد.

او از مشکلاتی که این خبر برایش پدید آورد هم گفت و اعلام کرد که به دلیل تماس‌های مکرر پس از انتشار این خبر کذب در خبرگزاری‌ها مجبور شده تلفن همراهش را قطع کند.

آموزش و پرورش: مشکلاتتان را به خودمان بگویید

بعد از اعلام شماره تلفن خواهر وزیر برای حل مشکلات فرهنگیان، روابط عمومی آموزش و پرورش اعلام کرد که تنها پل ارتباطی فرهنگیان با وزارت آموزش و پرورش شماره تلفن خواهر وزیر آموزش و پرورش نیست.

پاپایی معاون رسانه ای روابط عمومی آموزش و پرورش با اشاره به این که از مصاحبه ی انجام شده استنباط های اشتباهی صورت گرفته گفت: در این مصاحبه هدف مصاحبه شونده و رسانه این نبوده است که تنها مجرای اطلاع‌یابی و اطلاع‌رسانی همچنین اعلام انتقاد و شکایات از آموزش و پرورش، شماره تلفن ذکر شده باشد و در وزارت آموزش و پرورش علاوه بر این که ادارات استان‌ها و مناطق به صورت روزانه در خدمت همکاران فرهنگی و اولیای محترم هستند، در سطح ملی نیز این وزارتخانه تنها مرجع و کانال رسمی در امر اطلاع‌رسانی در خصوص اخبار، رویدادها و برنامه‌های رسمی است.

او شماره تلفن های بخش ارتباطات مردمی وزارت آموزش و پرورش را اعلام کرد و گفت که مردم می توانند به بخش ارتباطات مردمی وزارت آموزش و پرورش با شماره تلفن‌های 82282113، 82282114 و شماره شبانه روزی 88894105 همچنین شماره فکس 88894054 مراجعه و انتقادات، پیشنهادات و نظرات خود را در میان بگذارند.

این اتفاق چند ساعته و مشکلاتی که ایجاد کرد می تواند برای آموزش و پرورش تلنگری باشد تا راه های شنیدن مشکلات فرهنگیان را بیشتر و بهتر کنند و پیگیری به وضعیتشان را در اولویت قرار دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
فردین علیزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
0
0
سلام خانوم فانی من فردین علیزاده ام پسر سرایدار مدرسه راهنمایی کوثر منطقه ای 2سال 86خواهش میکنم کمکم کنید شمارو بجون عسل خانوم....بخدا قسم چند وقت پیش کما بودم الان زمین گیر شدم بخدا...
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین