کد خبر: ۳۲۷۹۶۶
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۶

فیلم‌های جدید چقدر فروختند؟

پخش‌کنندگان فیلم‌های جدیدی که بعد از ایام سوگواری بر پرده سینماها به نمایش درآمدند، میزان فروش این فیلم‌ها را اعلام کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
امیر قطبی مدیر پخش «فیلمیران» درباره‌ی فروش «چهارشنبه 19 اردیبهشت» به کارگردانی وحید جلیلوند به خبرنگار سینمایی ایسنا گفت: این فیلم در چند روز اولیه اکرانش؛ 51 میلیون و 500 هزار تومان فروش داشته است.

این فیلم که نیکی کریمی، امیر آقایی، شاهرخ فروتنیان، برزو ارجمند و... از بازیگرانش هستند، از چهارشنبه ششم آبان‌ماه در تهران و شهرستان‌ها اکران شده است و در شب گذشته – 7 آبان‌ماه- 33 میلیون تومان فروخته است.

در خلاصه‌ی این فیلم آمده است: «یک آگهی غیر متعارف در بخش نیازمندی های روزنامه همشهری، جمعیت کثیری را در روز مشخصی به خیابان می کشد. دخالت پلیس قائله را علی الظاهر پایان می دهد اما...»

مهدی صباغ‌زاده مدیر شرکت پخش فیلم «نیمروز فیلم»، فروش فیلم «ارغوان» به کارگردانی کیوان علی‌محمدی و امید بنکدار که از ششم آبان‌ماه در 21 سالن در تهران به نمایش درآمده است را 6 میلیون و 800 هزار تومان اعلام کرد.

این فیلم که مهتاب کرامتی، مهدی احمدی، شقایق فراهانی، آزاده صمدی، الهام کردا و ... در آن به ایفای نقش می‌پردازند، اکرانش در شهرستان‌های از این هفته کامل خواهد شد.

در توضیح موضوع این فیلم اینطور نوشته شده‌است: این فیلم داستان یک زن و مرد است که در شب مرگ یک موزیسین معروف،برخورد اتفاقی‌شان روی گذشته و آینده هردوی آنها تاثیر می‌گذارد.

صباغ‌زاده همچنین فروش فیلم «ماهی سیاه کوچولو» به کارگردانی مجید اسماعیلی و بازی مریلا زارعی و مصطفی زمانی را در دو روز ابتدایی اکران خود با 15 سالن در تهران، هشت میلیون و 900 هزار عنوان کرد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «اگر ناگهان پرنده‌ها به پرواز درآمدند، یعنی دشمن پشت بوته‌هاست اما اگر پرنده‌ای پرید شاید پی دانه‌ای می‌رود. جنگجویان خطاکار تنها به پیروزی فکر می‌کنند، پس بدیهی است که به سمت هر جنبشی پشت بوته‌ها یورش می‌برند اما جنگجویان خردمند که حواس، درک و عکس‌العمل‌شان را یکپارچه کرده‌اند تفاوت پروازهای دسته جمعی و تنها را می‌دانند. آنها آگاهی بر نشانه‌ها را طی آموختن «آئین دلاوری» زیست کرده و می‌دانند موقعیت پس از پیروزی مهم است نه پیروز شدن.»

علی شعبانی مدیر پخش فیلم «پدر آن دیگری» به کارگردانی یدالله صمدی هم با 23 سالن در تهران، 25 میلیون تومان فروش کرده است.

بازیگران این فیلم که درباره یک بچه ناشنوا است، حسین یاری، هنگامه قاضیانی، فریده سپاه منصور، مریم سعادت، شمسی فضل الهی، اکبر عبدی و جمشید مشایخی هستند.

همچنین محسن صادقی مدیر پخش فیلم «عاشق‌ها ایستاده می‌میرند» به کارگردانی شهرام مسلخی هم به ایسنا گفت: این فیلم در دو روز اول اکران خود با 11 سالن در تهران 20 میلیون تومان فروش داشته است و اکران شهرستان‌های این فیلم هم از هفته آینده آغاز خواهد شد.

«عاشق‌ها ایستاده می‌میرند» دومین ساخته شهرام مسلخی است که با بازی سروش صحت، پوریا پورسرخ ، لعیا زنگنه و ... اکران شده است.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی که به تهیه‌کنندگی یوسف صمدزاده تولید شده، آمده است: رضا رزمنده دوران جنگ تحمیلی است که اکنون به عنوان خبرنگار مشغول به فعالیت است، او یک روز حین کار متوجه گزارشی می شود که در حال پخش از تلویزیون است، در این گزارش همرزم کرد و ناجی او در دوران جنگ را می‌بیند که بر علیه صدام می‌جنگد. رضا برای دیدار همرزمش عازم کردستان عراق می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین