کد خبر: ۳۲۷۹۸۱
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۹

خسارات سیل در لرستان به ۲۰۰ میلیارد تومان رسید

استاندار لرستان با اشاره به افزایش خسارات سیلاب در استان لرستان گفت: مطابق آخرین ارزیابی میزان این خسارات تاکنون به ۲۰۰ میلیارد تومان رسیده است.
آفتاب‌‌نیوز :
هوشنگ بازوند عصر امروز جمعه در جلسه شورای مدیریت بحران لرستان در محل فرمانداری شهرستان سیل زده کوهدشت در سخنانی اظهار داشت: بارندگی های چند روز اخیر در لرستان موجب خسارات جدی به زیرساخت ها و تاسیسات آب و برق این استان شده است.

به گزارش مهر، وی با اشاره به استمرار بارندگی ها در استان عنوان کرد: تاکنون خسارات سیلاب در لرستان به بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

استاندار لرستان ۵۰ میلیارد تومان از این میزان خسارات را مربوط به بخش کشاورزی اعلام کرد و یادآور شد: مابقی این خسارات مربوط تاسیسات زیربنایی مانند شبکه های آب، برق، مخابرات، راه و... بوده است.

بازوند با اشاره به قطعی آب و برق برخی روستاهای استان بیان داشت: همچنین با توجه تخریب پلهای روستایی راه برخی روستاهای استان نیز مسدود شده است.

وی با اشاره به وعده های داده شده از سوی دستگاههای خدمات رسان بیان داشت: انتظار می رود در اسرع وقت متولیان امر نسبت به تحقق این وعده ها و رفع مشکل مردم اقدام کنند.

استاندار لرستان همچنین با اشاره به اطلاع رسانی صورت گرفته طی ماهها و هفته های اخیر برای آمادگی دستگاههای امدادی به منظور مقابله با بحران، این موضوع را زمینه ساز کاهش تلفات سیلاب در استان دانست.

بنابراین گزارش به دنبال بارندگی های مستمر سه روز اخیر در استان لرستان سیلاب در برخی شهرستانهای استان خسارت جدی برجای گذاشت.

به دنبال این بارش ها در شهرستان کوهدشت یک خانواده سه نفره جان خود را از دست دادند.

هم اکنون اعضای ستاد مدیریت بحران استان لرستان در شهرستان سیل زده کوهدشت مستقر هستند.

گفته می شود تا ساعتی دیگر محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه برای بررسی روند امور و ارزیابی خسارات وارد شهرستان کوهدشت می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین