کد خبر: ۳۲۷۹۹۲
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۵

انسداد محورارتباطی شمشک-دیزین با ریزش کوه

سرپرست مدیریت راههای استان تهران گفت: محور ارتباطی شمشک - دیزین به دلیل بارش باران و ریزش کوه مسدود شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
فرشاد اسکندری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این محور به دلیل ریزش کوه در محدوده دیزین به گاجره چالوس(حوزه استان البرز) و احتمال ریزش مجدد کوه تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.

وی اظهار کرد: به غیر از محور شمشک - دیزین، دیگر محورهای مواصلانی استان تهران باز و تردد در آنها جریان دارد.

سرپرست مدیریت راههای استان تهران با بیان اینکه اکنون شاهد بارش باران در بیشتر محورهای ارتباطی استان هستیم افزود:اکیپ های راهداری با تجهیزات فنی کامل ضمن استقرار در سطح راههای ارتباطی استان به ویژه محورهای صعب العبور، آماده ارائه خدمات امدادی به مسافران و خودروها در سطح این محورها هستند.

اسکندری به رانندگان توصیه کرد با توجه به بارندگی در جاده های استان تهران، با رعایت سرعت مطمئنه و همچنین همراه داشتن تجهیزات ایمنی و مناسب در مسیرهای ارتباطی استان به ویژه محورهای کوهستانی تردد کنند.

سرپرست مدیریت راههای استان تهران افزود: درصورت بروز هر گونه حادثه در سطح محورهای مواصلاتی استان تهران مراتب را از طریق سامانه 141 و یا با شماره تلفن 77909080- 021 مرکز مدیریت راههای استان تهران گزارش کنند.

اسکندری در ادامه به حوادث رانندگی 24 ساعت گذشته جاده ای استان تهران اشاره کرد و گفت: این سوانح رانندگی یک کشته و 14 مصدوم برجای گذاشته است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین