کد خبر: ۳۲۸۰۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰
معاون سازمان غذا و دارو خبر داد

ارسال آیین‌نامه برخورد با تبلیغات ماهواره‌ای به مجلس

معاون نظارت و برنامه‌ریزی سازمان غذا و دارو گفت: آئین نامه‌ای به مجلس فرستاده‌ایم و در انتظار تصویب آن هستیم تا با تبلیغات ماهواره‌ای طبق ضوابط برخورد کنیم.
آفتاب‌‌نیوز :
دکتر اکبر عبداللهی اصل در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر اینکه هر محصولی که از ماهواره تبلیغ شود پروانه‌اش باطل می‌شود گفت: آئین نامه‌ای به مجلس فرستاده‌ایم و با تبلیغات سوء محصولات کشورهای مختلف و شبکه‌های آنها برخوردی جدی می‌کنیم.

معاون نظارت و برنامه‌ریزی سازمان غذا و دارو خاطرنشان کرد: در هیچ نقطه از دنیا قانونی وجود ندارد که دارو احتیاج به تبلیغ داشته باشد. در مورد داروهای OTC و برخی از ملزومات مجاز هم همینطور است.

عبداللهی اصل اضافه کرد: وقتی ما شبکه‌ای را به رسمیت نمی‌شناسیم تبلیغاتش را هم به رسمیت نمی‌شناسیم، اگر هر محصولی مجاز به تبلیغ باشد (مثل محصولات آرایشی و بهداشتی) و تبلیغش از این شبکه‌ها پخش شود؛ در صورتی بی‌ارتباط به ما خواهد بود که برای آن کشور تبلیغ کند یعنی به زبان آنها و در شبکه‌های آنها تبلیغ می‌کند در غیر این صورت طبق ضوابط با آنها برخورد می‌شود.

معاون نظارت و برنامه‌ریزی سازمان غذا و دارو گفت: آئین نامه‌ای هم در این خصوص برای مجلس فرستاده‌ایم و در انتظار تصویب آن هستیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Australia
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
0
0
چرا برخورد از چي مي ترسيد. صدا و سيما را اصلاح كنيد تا بيننده پيدا كنه به زور نمي توان ..
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین