کد خبر: ۳۲۸۱۹۱
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۹

این دزد طلافروشی‌ در خیابان ستارخان را می‌شناسید؟+تصویر

پلیس آگاهی تهران بزرگ با توجه به دستور قضایی، تصویر بدون پوشش سارق طلافروشی در ستارخان را منتشر کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
در روز سوم شهریور ۹۴ صاحب یک طلافروشی در خیابان ستارخان، به کلانتری 118 ستارخان مراجعه و اعلام کرد مقداری از طلا و جواهرات مغازه اش توسط مردی میانسال سرقت شده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "سرقت به شیوه کش روی" و به دستور بازپرس شعبه 14 دادسرای ناحیه 2 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

مالباخته پس از حضور در پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: داخل مغازه فروشی مشغول به کار بودم؛ ساعت 16:40 مردی میانسال (حدودا 50 ساله) وارد مغازه شد و از من درخواست کرد تا قطعه ای طلا را از ویترین مغازه آورده و به او نشان دهم؛ این شخص پس از مدتی صحبت بر سر قیمت خرید طلا، نهایتا بدون آنکه خریدی انجام دهد از مغازه خارج شد . در پایان روز و در زمان جمع کردن طلاهای داخل مغازه، متوجه نبود چند تکه از طلاهای مغازه شدم! بلافاصله به بررسی تصاویر دوربین های مداربسته داخل مغازه پرداخته و متوجه شدم که همان مرد میانسال دقیقا ، از پشت سر من و با یک آنتن اقدام به سرقت چند رشته از طلاها کرده است .

بنا به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ، در ادامه رسیدگی به پرونده و با توجه به تصاویر بدست آمده از لحظه سرقت و شخص سارق مغازه ی طلافروشی، هماهنگی های لازم، دستور قضایی در خصوص انتشار بدون پوشش تصویر متهم پرونده اخذ شد؛ به همین دلیل از تمامی شهروندان محترم که موفق به شناسایی تصویر متهم شده و اطلاعاتی در خصوص هویت ، مخفیگاه و یا محل های تردد متهم دارند، درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره تماس 21869044 در اختیار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهنـد .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین