کد خبر: ۳۲۸۲۱۳
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۷

4 کشته در حوادث جاده‌ای فارس

فرمانده پلیس راه شمال استان فارس گفت: در حوادث جاده های شمالی این استان که در 24 ساعت گذشته رخ داد، 4 نفر جان باختند و هفت نفر مصدوم شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، سرهنگ کسری سیروسی بیان کرد: در یکی از این حوادث بر اثر واژگونی یک دستگاه پراید در جاده ایزدخواست به آباده، یکی از سرنشینان این وسیله نقلیه که جوانی 24 ساله بود در دم جان سپرد و راننده خودرو نیز مصدوم و به بیمارستان منتقل شد. 

وی ادامه داد: در جاده کوپن به سمت چهارطاق در شهرستان رستم نیز به دلیل واژگونی یک دستگاه پراید که حامل چهار نفر سرنشین بود یکی از سرنشینان این خودرو جان باخت و سه نفر دیگر مجروح شدند. 

به گزارش ایرنا، فرمانده پلیس راه شمال استان فارس افزود: همچنین بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو آردی با یک دستگاه کامیون کمپرسی در 15کیلومتری دو راهی عیون آباد به سمت صغاد در شهرستان آباده، یکی از پنج نفر سرنشین خودرو سواری دردم فوت کرد و راننده این وسیله نقلیه مصدوم شد. 

سیروسی ادامه داد: در شهرستان استهبان نیز یک دستگاه خودرو پژو پارس به علل نامعلوم از جاده منحرف و واژگون شد که بر اثر این سانحه، یکی از سرنشینان این خودرو جان باخت و راننده این خودرو مجروح شد. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین