کد خبر: ۳۲۸۵۱۷
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹

بانکی که با وام قرض الحسنه، 263 هزار نفر را به خانه بخت فرستاد

بانک صادرات با پرداخت حدود ١٠هزار و٧٤١میلیارد ریال وام قرض الحسنه در سال گذشته ٢٦٣ هزار تن را روانه خانه بخت كرده و ودر ٥ ماهه اول سال جاري نيز ٢ هزار و ١٩٤ ميليارد ريال وام قرض الحسنه ازدواج به متقاضيان پرداخت نموده است.
آفتاب‌‌نیوز :
با رشد روز افزون حجم تجارت الکترونیک در جهان و با توجه به نیاز تجارت به انجام عملیات بانکی جهت نقل و انتقال منابع مالی، حرکت به سمت بانکداری الکترونیکی نقش  و اهمیت ویژه‌ای در تجارت الکترونیکی یافته است.

در این بین یکی از مشکلات عدیده بانکها شلوغی و تجمع فعالیت‌ها در شعب است که برای حل این معضل راهی جز توسعه بانکداری الکترونیکی وجود ندارد تا با بستر سازی در زمینه مراجعات مشتریان به شعب کاهش یابد.

در همین راستا لـله گاني رییس بانک صادرات اقدامات عملی برای حرکت در این مسیر را جز اولویت‌های این بانک در سال 94 قلمداد کرد و گفت: دوران گذار از بانکداری سنتی به الکترونیکی سپری شده و اکنون ٧٥ درصد فعالیت های بانکی در بستر بانکداری الکترونیکی انجام می شود بر این اساس توسعه بانک داری مجازی در اولویت برنامه های بانک صادرات است.
براساس این گزارش سامانه همبانک صادرات ایران(کد #٧١٩* ) به دلیل تنوع خدمات به گونه ای عمل کرد که در مرداد ماه سال جاری توانست حدود ٥ میلیون تراکنش موفق از طریق این سامانه را به ثبت برساند.و به منظور افزايش سطح دسترسي مشتريان به خدمات بانکداري نوين تا پايان مردادماه امسال حدود ٤٧ ميليون کارت الکترونيکي بانکي صادر کرد.

مشتریان این بانک که دارای سیم کارت همراه اول می باشند در اقصی نقاط کشور می توانند با شماره گیری #٧١٩* از خدمات ussd این بانک شامل : مانده کارت، سه گردش آخر کارت، خرید شارژ سیم کارت اعتباری، پرداخت قبوض و مدیریت کارت‌ها آسان تر و سریع تر از سایر درگاهها بهره مند گردند.  بنحوی که استفاده از این سامانه علاوه بر سرعت و دقت بالاتر از رفت و آمدهای غیر ضروری در وقت نیز صرفه جویی می کند.
به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، اين بانك علاوه بر انجام فعالیت های موثر در عرصه کلان اقتصادی و ایجاد زیر ساختها برای توسعه همه جانبه کشور و حرکت در مسیر بانکداری الکترونیک انجام رسالت هاي اجتماعي را نيز در اولويت برنامه هاي خود قرار داده است و در راستای ایفای تعهدات اجتماعی خود، با پرداخت حدود ١٠هزار و٧٤١میلیارد ریال وام قرض الحسنه در سال گذسته ٢٦٣ هزار تن را روانه خانه بخت كرده و ودر ٥ ماهه اول سال جاري نيز ٢ هزار و ١٩٤ ميليارد ريال وام قرض الحسنه ازدواج به متقاضيان پرداخت نموده است.

گفتني است اشتغالزایی، مشاغل خانگی، آزادي زندانیان نیازمند، ساخت مسکن روستایی در زمره بخش هایی محسوب می شوند که از سوی بانک صادرات به صورت قرض الحسنه مشمول دریافت تسهیلات اعطایی شده اند. و منبع تامین این نوع تسهیلات  دارندگان حساب های قرض الحسنه می باشند که در این امر خداپسندانه مشارکت دارند.

این بانک با ٢٧٠٠ شعبه در سراسر کشور، ٤٧٠ هزار و ٥٠٠ دستگاه کارتخوان متصل به حسابهای این بانک، ٤١٤هزار مشتری اینترنتی و ارایه انواع خدمات متنوع نوین بانکی به عنوان بزرگترین بانک بورسی کشور نقش موثری در توسعه و نهادینه کردن فرهنگ بانکداری الکترونیک در جامعه ایفا نموده است.

البته بنابر  آمار اعلام شده  این بانک وام های قرض الحسنه دیگری را برای درمان، رفع گرفتاریهای نیازمندان و انجام تکالیف و رسالت های اجتماعی در نظر گرفته که تا مرداد امسال بیش از هزار و ٣٩ میلیارد ریال تسهیلات در سرفصل هاي ياد شده پرداخت کرده است.

عملکرد بانک صادرات در ماههای اخیر به طوری بود که معاون وزیر رییس سازمان بهزیستی با ارسال نامه ای از مدیر عامل بانک تقدیر کرد و رئيس اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و كشاورزي ايران با اعطاي تقدیرنامه‌ای به مدیرعامل بانک صادرات ايران، از نقش و رويكردهاي اين بانک در زمينه کارآفرینی، تولید ملی و رونق اقتصادی قدردانی کرد.













بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین