کد خبر: ۳۲۸۸۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۴

چرا مادر دنیا 7 ساله، او را به قتل رساند و سپس خودکشی کرد؟

آفتاب‌‌نیوز : کلیدملی نوشت: تحقیق درباره قتل کودکی 7 ساله در جعفرآباد کرمانشاه در حالی آغاز شده است که شواهد اولیه نشان می دهد مادر این کودک مرتکب این قتل شده است.

 بررسی ها حاکی است این حادثه روز جمعه 8 آبان ماه روی داده و از آن زمان تا کنون تحقیقات جنایی در این باره ادامه دارد.

ماجرا چه بوده است؟

بررسی این ماجرا وقتی در دستور کار پلیس قرار گرفت که مسئولان بیمارستانی در کرمانشاه برای درمان یک کودک 7 ساله دست به کار شده بودند. تیم پزشکی در همان ابتدای معاینه متوجه شد که کودک جان باخته ولی جراحاتی بر تن داشت. با توجه به اینکه کودک علاوه بر جراحات فوت کرده بود موضوع به ماموران پلیس گزارش شد. با ورود ماموران به بیمارستان پدر کودک بازداشت و تحقیق در این باره آغاز شد.

ماموران در بازجویی های اولیه متوجه شدند مردی دخترش «دنیا» را به بیمارستان آورده است. او به ماموران تاکید کرد که این اتفاق در خانه برای «دنیا» افتاده و او صرفا برای نجات جان دخترش تلاش کرده است.

همچنین ماموران در تحقیق از تیم پزشکی دریافتند که «دنیا» پیش از آنکه به بیمارستان برسد جان باخته است. به گفته تیم پزشکی آثار فشار بر گردن، این فرض را پیش روی پلیس قرار داد که کودک خفه شده است. همچنین روی بدن کودک آثاری از ضربات چاقو وجود داشت.

پدر «دنیا» که 36 سال سن دارد در نخستین تحقیقات به ماموران گفت «دنیا» را به حمام بردم و بعد همسرم او را به اتاق برای خواب برد. بعد از دقایقی از حمام بیرون آمدم. همسرم من را صدا کرد و دنیا را در حالی که بی‌حال بود به دست من داد. با دیدن «دنیا» به سرعت او را به بیمارستان رساندم.

ماموران در پی اظهارات این مرد برای تحقیقات بیشتر به منزل او رفته و درحالی با همسر او مواجه شدند که در خانه با ضربات چاقو خودزنی کرده بود. این زن که «آمنه» نام دارد به بیمارستان منتقل در بخش مراقبت های ویژه بستری شد. «آمنه» که 30 سال سن دارد در حالی در بیمارستان بستری است که حال روحی و جسمی مساعدی ندارد و به همین دلیل ماموران تاکنون نتوانسته اند از او تحقیق کنند.

چرا آمنه دخترش را کشت؟

یکی از اعضای شورای شهر کرمانشاه دراین باره گفت: شنیده ام «آمنه» اظهار کرده که چند شب قبل از این ماجرا خواب دیده که شخصی در خواب به او گفته که کودکت را بکش تا به بهشت بروی. از این رو روز حادثه ابتدا با شکستن گردن «دنیا» او راخفه کرده و سپس با چاقو ضرباتی بر بدن او وارد کرده است.

وی افزود: همچنین شایعه است که آمنه در اثر خودزنی ابتدا به کما رفته است که این موضوع صحت ندارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
فريبا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
0
3
روانش مشكل داشته! طفلك دختر كوچولو كه چه ظالمانه جونش از دست رفت!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین