کد خبر: ۳۲۸۸۳۴
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۱

پیشنهاد همکاری بایرن مونیخ به کفاشیان!

دو طرف در این دیدار درباره گسترش همکاری ها و تبادل دانش در زمینه گرتس روتس، رده های نوجوانان، جوانان و به خصوص بانوان به گفت وگو پرداختند و انجام بازی های دوستانه هم دیگر بخش صحبت ها بود.
آفتاب‌‌نیوز : پیش از ظهرامروز نشست مشترک علی کفاشیان وعلیرضا اسدی با مایکل فون بونگرن و پل براینتر در دفتر رییس فدراسیون فوتبال برگزار شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، نشست علی کفاشیان رییس فدراسیون، دکترعلیرضا اسدی دبیرکل فدراسیون با مایکل فون بونگرن - سفیرآلمان درایران و پل براینتر- مشاور ارشد هیات مدیره و نماینده برند بایرن و همچنین استعدادیاب باشگاه مونیخی از ساعت 9:30 دردفتررییس فدراسیون برگزار شد.

در این نشست پل براینتر که حامل پیغام کارل هاینتس رومنیگه رییس باشگاه بایرن مونیخ به علی کفاشیان بود، نسبت به گسترش همکاری های باشگاه بایرن مونیخ و فدراسیون فوتبال تاکید داشت. در واقع این نشست به دلیل حضور پل براینتر به عنوان یکی از اعضای هیات بلندپایه تجاری ایالت باواریا درسفر به ایران و درادامه دیدارماه گذشته کفاشیان با رییس فدراسیون فوتبال ژرمن ها برگزار شد.

پیشنهاد همکاری بایرن مونیخ به کفاشیان!

دو طرف در این دیدار درباره گسترش همکاری ها و تبادل دانش در زمینه گرتس روتس، رده های نوجوانان، جوانان و به خصوص بانوان به گفت وگو پرداختند و انجام بازی های دوستانه هم دیگر بخش صحبت ها بود که مقرر شد از طریق روابط بین الملل دو فدراسیون پیگیری های لازم در این خصوص انجام شود.

پل براینتر همچنین در صحبت های خود تاکید کرد: برای چهارمین باراست که به ایران می آیم. باشگاه بایرن مونیخ علاقه بسیار زیادی نسبت به افزایش ارتباطات خود با فدراسیون فوتبال دارد. در سطح جهان ابتدا باشگاه بایرن را می شناسند و پس از آن شهر مونیخ مطرح می شود. در واقع باشگاه بایرن مونیخ چهارهزار مرکز هواداری و بیش از سیصد میلیون هوادار ثبت شده در سطح جهان دارد که امیدوارم در این زمینه هم بتوانیم تجربیات خود را در اختیار فوتبال ایران بگذاریم.

گفتنی است در پایان این نشست لوح یادبود فدراسیون فوتبال از سوی علی کفاشیان به پل برایتنر اهدا شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین