کد خبر: ۳۲۸۹۱۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶

مظلومی ممنوع التصویری دو هنرپیشه ای را می خواهد که شعار توهین آمیز را یاد علی ضیاء دادند

انگار مربی استقلال از حق خود در قبال علی ضیاء گذشته است. اما او دنبال پیگیری رفتار نامتعارف و خارج از ادب حسین سلیمانی و بهرنگ علوی ، دو هنرپیشه دیگر حاضر در آن ویدئو است.
آفتاب‌‌نیوز : دربی 81 و گل دقایق پایانی پرسپولیس برای علی ضیاء و دوستانش دردسر ساز شد. دوستانی که بعد از گل دیر هنگام به پرسپولیس انقدر خوشحال شدند که با سر دادن شعاری به پرویز مظلومی توهین کردند. بعد از آن بود که هجمه ی عظیمی علیه ضیاء شکل گرفت. شاید چون او بیشتر از بقیه پرسپولیسی بود و بیشتر هم در چشم. ولی در این بین پرویز مظلومی نشان داد که حق خود گذشته است. سرمربی استقلال در مضاحبه با خبرآنلاین می گوید : « راستش من از حق خودم گذشتم و نمی خواستم این مسئله را پیگیری کنم. اصلا تا زمانی که این ویدئو را ندیده بودم ، باورم نمی شد که چنین اتفاقی افتاده باشد. اما به نظرم توهینی که به هواداران استقلال شده بود و اصراری که هواداران داشتن باعث شد تا من ماجرا را پیگیری کنم. من از علی ضیاء انتظار چنین کاری را نداشتم و حالا هم از حق خودم می گذرم. » مظلومی درباره اینکه صدا و سیما مجری خود را ممنوع التصویر کرده است هم می گوید : « درباره تصمیمی که تلویزیون گرفته است باید یگویم من اول از پیگیری این مسئله توسط شخص آقای پورمحمدی تشکر می کنم. از اینکه با من تماس گرفتند و دلجویی کردند. درباره اقای ضیاء و تصمیمی که تلویزیون درباره او گرفته ، من نمی توانم دخالتی بکنم چون فکر می کنم این به خاطر قوانین داخلی تلویزیون است و ارتباطی به من ندارد. » مظلومی انگار به جز ضیاء از دوستان او هم به شدت ناراحت است. او درباره حامد دزفولی و حسین سلیمانی که در آن فیلم دیده شدند می گوید : « البته من به خواست هواداران بیشتر از علی ضیاء ماجرا را برای توهینی که دو نفر دیگر در آن تصاویر به باشگاه استقلال و من و هواداران استقلال داشته اند  پیگیری کردم. آنها قبلا هم در برنامه های تلویزیونی حرف های بدی را در باره هواداران و استقلال زده بودند که باعث دلخوری شان شده بود. »

به گزارش خبر آنلاین، رویز مظلومی بیشتر از ضیاء که در تصاویر ویدئویی منتشر شده به خوبی مشخص است در جو شعار دو هنرپیشه معمولی و کمتر معروف دیگر تلویزیونی یعنی حسین سلیمانی هنرپیشه سریال شاهگوش و بهرنگ علوی بازیگر فیلم دربند پرویز شهبازی است که از مظلومی و استقلالی ها برای شوخی خارج از عرف شان حتی عذرخواهی هم نکرده اند. اتفاقی که به شدت دلخوری مظلومی را به همراه داشته است . او به همین دلیل می خواهد پیگیری حقوقی اش را ادامه بدهد.  علی ضیاء شب گذشته با دسته گلی آبی رفت سراغ مظلومی تا این توهین را از دل او در بیاورد. مظلومی به شدت دلخوری اش از ضیاء را در این دیدار بیان کرد و باز هم تاکید کرد حق پیگیری را به نمایندگی از هواداران استقلال برای خود  محفوظ می داند. مظلومی البته بیشتر از ضیاء که جوگیر شادی زشت دوستانش شده و از این پس تا مدتی نامعلوم ، ممنوع التصویر است ، از دو نفر دیگر دلخوری دارد که پیشتر هم در برنامه ای تلویزیونی علیه استقلالی ها حرف هایی زده بودند. شوخی توهین آمیز این چند نفر که حالا در سراسر کشور پخش شده ، حالا تا سالها بهانه ای برای کری های تلخ در ورزشگاه آزادی می شود. این حس جوگیرانه چند نفره تا مدت ها در فوتبال ایران می ماند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
1
3
حالا چه کسی و به چه انگیزه ای این فیلم خصوصی را پخش کرده است؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
4
4
آقا من هرچی نگاه کردم نفهمیدم این بنده خداها چه توهینی کردن مگه!!
ظاهرا گفتم فلانی روی هواست!! خوب این حرف تو این دوره زمونه توهینه مگه !!!!!!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین