کد خبر: ۳۲۸۹۲۱
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸

انفجار مهیب یک منزل مسکونی در سلماس

انفجاری مهیب در طبقه میانی یک ساختمان سه طبقه در روستای مغانجوق از توابع سلماس باعث تخریب حداقل پنجاه درصد بنای ساختمان این واحد مسکونی و مصدومیت دو نفر و فوت یک زن شد.
آفتاب‌‌نیوز : ساعت 23:42 روز سه شنبه دوازدهم آبان ماه انفجاری مهیب در طبقه میانی یک ساختمان سه طبقه در روستای مغانجوق از توابع سلماس باعث تخریب حداقل پنجاه درصد بنای ساختمان این واحد مسکونی و مصدومیت دو نفر و فوت یک زن شد.

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری تحلیلی آذرپیام، این حادثه دو نفر مصدوم برجای گذاشت که به دلیل عدم حضور به موقع آمبولانس های امدادی، توسط اهالی منطقه و خودرو شخصی به بیمارستان خاتم الانبیا سلماس انتقال یافتند و به علت شدت جراحات یکی از مجروحین به مراکز درمانی شهرستان ارومیه اعزام شد.
 
در پی این انفجار دو خودرو در حوالی محل حادثه دچار آسیب جدی بر اثر ریزش آوار گردید و تیر چراغ برق واقع در مقابل محل حادثه نیز به کلی تخریب گردید.

علت وقوع این حادثه از طرف مسئولین حاضر در صحنه فعلا اعلام نشد و مقرر گردید پس از جمع بندی شواهد موجود تا اول وقت اداری فردا، اطلاعات دقیق علت حادثه از سوی مسئولین امر اعلام شود؛ ولی وجود مقدار زیادی مواد محترقه دست ساز در محل حادثه، باعث می شود احتمال انفجار مواد محترقه دست ساز در این منزل مسکونی بیشتر باشد.
 
گفتنی است، حضور به موقع نیروهای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سلماس برای ارائه خدمات در این حادثه نیز بسیار حائز اهمیت بوده و مورد رضایت عموم مردم و اهالی منطقه قرار گرفت ولی با توجه به شرایط حادثه می بایست تدابیر لازم جهت هماهنگی بیشتر دستگاههای خدمات رسان و امدادی برای عملکرد بهتر در حوادث طبیعی و یا غیر طبیعی از طرف مدیران محترم برای مواقع بحران اتخاذ گردد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین