کد خبر: ۳۲۸۹۸۹
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹

کارگاه مبل‌سازی در آتش سوخت

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق یک کارگاه مبل سازی در جنوب غرب پایتخت خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد:‌ در ساعت 5:38 صبح امروز یک مورد حادثه حریق به سامانه 125 اطلاع داده شد که به دنبال آتش نشانان را به همراه تجهیزات مربوطه به محل حادثه واقع در خلازیل اعزام کرد.

ملکی با بیان اینکه آتش نشانان دقایقی بعد به محل رسیدند افزود: پس از حضور آتش نشانان مشاهه شد که حریق در کارگاهی به مساحت تقریبی 250 تا 300 متر مربع رخ داده و شعله‌های آتش تمام فضای آن را در بر گرفته و در حال سرایت به اماکن مجاور است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه این محل یک کارگاه مبل سازی بود اظهار کرد: وجود اقلام قابل اشتعال شامل چوب، پارچه در کنار موادی چون تینر، رنگ، چسب و غیره عملیات آتش نشانان را با دشواری‌هایی روبرو کرده بود اما عوامل آتش نشانی از چند جهت عملیات اطفاء حریق را ادامه داده و سرانجام دقایقی پس از آنکه از سرایت آتش به اماکن مجاور جلوگیری کردند شعله‌های آتش در این انبار را به طور کامل مهار و اطفاء کردند.

به گفته وی شدت این حادثه به حدی بود که موجب تخریب بخشهایی از سقف کارگاه شده بود.

ملکی با بیان اینکه آتش نشانان در ساعت 7:19 به عملیات خود خاتمه دادند افزود: خسارت ناشی از این حادثه بالا بود و تقریبا می‌توان گفت که تمام این کارگاه در شعله‌های آتش سوخت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران درباره مصدومان و علت وقوع این حادثه نیز گفت:‌ وقوع حادثه از سوی شهروندان به آتش نشانی اطلاع داده شده و در زمان حادثه کسی در کارگاه حضور نداشت به همین دلیل خوشبختانه مورد مصدوم یا فوتی نداشتیم. علت حادثه نیز پس از بررسی کارشناسان سازمان آتش نشانی بررسی و اعلام خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین