کد خبر: ۳۲۹۰۵۳
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۵

روحانی: ملت و دولت، خدمت به خانواده شهدا و جانبازان را وظیفه خود می‌دانند

رییس جمهوری دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان را مایه افتخار برای خود و دولت یازدهم دانست و اظهارداشت: ملت و دولت ، خدمت به خانواده معظم شهدا و جانبازان را وظیفه و تکلیف خود می دانند.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری در ادامه دیدارهای مستمر خود با خانواده های معظم شهدا و جانبازان عصر چهارشنبه به منزل اکبر بهرامی جانباز 70 درصدی دفاع مقدس و همرزم شهید دکتر چمران رفت و در فضایی بسیار معنوی و صمیمی با وی و خانواده اش دیدار و گفت و گو کرد. 

وی در این دیدار با اشاره به همرزم بودن جانباز بهرامی با شهید دکتر چمران اظهار داشت: شهید چمران دارای روحیه متعالی و صفای باطنی ممتاز بود؛ روزهای اول دوران دفاع مقدس با توجه به حجم انبوه توطئه های داخلی و حمله دشمن خارجی روزهای سختی بر ما می گذشت و در این دوران مقام معظم رهبری و یارانی چون شهید چمران زحمات زیادی برای اداره جنگ کشیدند و در میان آن همه سختی، خبر شهادت دکتر چمران خیلی تلخ و طاقت فرسا بود.

جانباز بهرامی نیز در این دیدار با تشکر از اهتمام رییس جمهوری برای دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان، از زحمات و خدمات دولت برای ایثارگران تشکر کرد و توضیحاتی نیز درباره راه اندازی کاروان های زیارتی جانبازان به کربلا و مکه مکرمه ارائه کرد.

رییس جمهوری نیز با تاکید بر لزوم حضور پر رنگ جانبازان در عرصه های فرهنگی و اجتماعی گفت: حضور شما جانبازان در هر عرصه ای برای جامعه و فعالیت های اجتماعی الگوساز خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری،روحانی در این دیدار که محمد نهاوندیان رییس دفتر، حسین فریدون دستیار ویژه اجرایی و حجت الاسلام والمسلمین شهیدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز وی را همراهی می کردند، لوح تقدیری را به جانباز بهرامی تقدیم کرد و با اهدای هدایایی از همسر، سه دختر و نوه های این جانباز بزرگوار دفاع مقدس تجلیل به عمل آورد.

بهرامی در عملیات آزادسازی دهلاویه و سوسنگرد و سه روز پیش از شهادت دکتر چمران در 27 خرداد سال 60، به فیض جانبازی نائل آمد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین