کد خبر: ۳۲۹۰۷۵
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۹

سقوط خونین دومین هواپیمایی روسی

به دنبال سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری آنتونف در سودان جنوبی که 39 کشته برجای گذاشت یک فروند هواپیما نیز در منطقه کریمه سقوط کرد که چهار سرنشین آن کشته شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
سخنگوی وزارت کشور جمهوری داخلی کریمه در جنوب روسیه به خبرگزاری «روسیا سگودنیا» گفت که هواپیمای یک موتوره آمریکایی از نوع «کسنا» حامل یک خلبان و سه سرنشین عصر چهارشنبه در ناحیه کوهستانی در نزدیکی منطقه «کوکتبل» شبه جزیره کریمه سقوط کرد. 

خانم «اولگا کوندراشوا» گفت که سرنشینان هواپیما از ساکنان منطقه کریمه بودند و بر اثر سقوط هواپیما جان خود را از دست داده اند.

به گزارش ایرنا، شبه جزیره کریمه از ماه مارس سال 2014 پس از برگزاری همه پرسی که اکثریت ساکنان آن به استقلال از اوکراین رای دادند با امضای قراردادی با روسیه به این کشور ملحق شده است. 
این دومین سانحه هوایی با شرکت هواپیمای روسی است.

روز چهارشنبه یک فروند هواپیمای روسی از نوع آنتونف در سودان جنوبی سقوط کرد و بر اثر این حادثه 39 نفر کشته شدند.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، یک منبع نظامی روسی اطلاع داد که از 39 نفر کشته شده در سقوط هواپیمای آنتونوف نزدیک «جوبا» پایتخت سودان جنوبی، 21 نفر ساکنان روستای محل سقوط هواپیما بوده اند.

در این گزارش گفته شد: بررسی های اولیه سقوط هواپیما نشان می دهد که یک تبعه روسی و 5 شهروند ارمنستانی خدمه هواپیما نیز جزو قربانیان هستند. هواپیمای آنتونوف با خدمه روسی متعلق به شرکت سودانی Allied Services Limited بود. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین