کد خبر: ۳۲۹۱۲۱
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸

وزیر کشور: انتخاباتی رقابتی، قانونمند و سالم برگزار خواهیم کرد

وزیر کشور با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی گفت: باید انتخابات این دوره را به عرصه رقابت های سازنده سیاسی برای نمایش اقتدار ملی تبدیل کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
 عبدالرضا رحمانی فضلی چهارشنبه شب در رواق امام خمینی (ره) آستان امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس در جمع مردم این شهر افزود: باید شکوه حضور مردم در انتخابات پیش رو بیش از سال های قبل باشد.

وی تاکید کرد: لازم است در سایه نمایش اقتدار ملی اتحاد مردم بیش از دوره های قبل باشد و انتخاباتی رقابتی، قانونمند و سالم برگزار خواهیم کرد.

وی با اشاره به لزوم وحدت و انسجام ملی یادآور شد: انتخابات آتی باید به عرصه رقابت تبدیل شود و در قالب انتخابات مجلس قوی، با تجربه، ولایی، قانونمدار و مردم مدار داشته باشیم.

وی اضافه کرد: انتخابات امسال با توجه به ناامنی منطقه بسیار تعیین کننده و از اهمیت خاصی برخوردار است لذا لازم است انسجام و وحدت داخلی حفظ شود.

رحمانی فضلی با اشاره به نقش ایران در مبارزه با تروریسم در منطقه افزود: اگر کمک های سیاسی و تبلیغاتی ایران در مبارزه با تروریسم در عراق نبود مشخص نبود وضع بغداد امروز چگونه بود.

عضو شورای امنیت ملی تاکید کرد: خط قرمز جمهوری اسلامی فاصله 50 کیلومتری مرز و عتبات عالیات است و هر کس بخواهد کاری در این منطقه انجام دهد با واکنش ایران مواجه خواهد شد.

رحمانی فضلی در ادامه با اشاره به نقش امام خمینی(ره) در شکل گیری انقلاب اسلامی گفت: حضرت امام(ره) درس جهاد، شهادت، مقاومت، ایثار، عشق و محبت را به ما آموخت.

وی در ادامه با اشاره به روز ملی مباره با استکبار جهانی گفت: 13 آبان موج های عظیمی را در صحنه انقلاب آفرید و این موج اقتدار و عظمت پوشالی آمریکا را که سال 43 می خواست با کاپیتولاسیون (قضاوت کنسولی) مردم ایران را برده خود سازد هیمنه آن کشور را درهم شکست داد.

وی بیان کرد: عزت، هویت و غیرت مردم ایران با اعتقادات دینی شان گره خورده است، آنها تابع امام حسین(ع) که اوج ایثار و فداکاری را در کربلا به نمایش گذاشت، هستند.
وزیر کشور گفت: با تسخیر لانه جاسوسی ابهت امریکا شکست و باید 13 آبان را گرامی بداریم و به سادگی از کنار آن نگذریم و نباید اجازه داد به خاطره تبدیل شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین