کد خبر: ۳۲۹۱۷
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۸۴ - ۱۳:۵۴

نماینده سنقر: امام جمعه سنقر دروغ می گوید

آفتاب‌‌نیوز : این عضو فراکسیون اکثریت مجلس گفت: لازم می دانم توضیحاتی در مورد مسایل مورد اختلاف بدهم تا ائمه جمعه و مردم فکر نکنند که در مجلس هفتم نماینده در مقابل امام جمعه ایستاده است.
الیاسی با اشاره به اینکه ائمه جمعه چتر عطوفت خود را بر همه مردم می گسترند و یارکشی نمی کنند افزود: اما امام جمعه سنقر به جای هم اندیشی و همراهی، رقبای انتخاباتی و مخالفان مرا در اطرافش جمع کرده و برای من ایجاد مزاحمت کرده است.
وی اظهار داشت:‌در فاصله دوم اسفند 82 تا هفتم خرداد 83، ایشان جلسات متعددی با بنده از داشتند در حالی که من آن زمان هیچ مسئولیتی نداشتم و در این جلسات می خواستند فرماندار را عضو کنند.
الیاسی با اشاره به اینکه فرماندار سنقر در جریان انتخابات مجلس هیچ کمکی به وی نکرده است گفت: ایشان هم حزب و هم مرام سیاسی من نیست ولی بعد از سه ماه از عمر نمایندگی ام در مجلس هفتم برای رفع اختلافات، صحبت شد که فرماندار در جای دیگری مشغول به کار شود.
نماینده سنقر خاطرنشان کرد: اما همان زمان تعدادی از هواداران و اطرافیان امام جمعه در مراسم های مختلف به ویژه روز قدس و روز سیزده آبان شعارهای تندی علیه فرماندار از جمله مرگ بر فرماندار را دادند که استاندار از تعویض فرماندار پشیمان شد.
الیاسی تصریح کرد: استاندار اظهار کرد که اگر من بخواهم فرماندار را جا به جا کنم چه تضمینی برای بقیه افراد که در این سمت قرار می گیرند وجود دارد که همین کار را با او نکنند و در آن هنگام وزیر کشور سابق دستور داد جابجایی صورت نگیرد.
وی اظهار داشت: امام جمعه و طرفداران وی فکر می کردند من از فرماندار حمایت می کنم و مرتب من و فرماندار و نیز دولت و نظام را در سخنرانی ها و شعارهایی که در مراسم ها سر می دادند و نیز با انتشار شبنامه تضعیف کردند.
الیاسی به نامه های مختلف امام جمعه سنقر به مقامات مختلف رهبری، شورای نگهبان و مجلس اشاره کرد و گفت: ایشان در نامه های خود می خواهد کاری کند که بنده را مخالف روحانیت معرفی کند.
به هنگام قرائت نامه های امام جمعه سنقر توسط الیاسی حداد عادل از این نماینده خواست که دیگر این نامه ها را قرائت نکند که الیاسی خواستار قرائت آنها شد ولی حداد عادل با قطع میکروفن این نماینده گفت: از روحانیون محترم مجلس می خواهم این مسأله را حل کنند.



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین