کد خبر: ۳۲۹۳۰۱
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۳

کفاشیان: امکان اخراج فقط برای کی‌روش نیست

رییس فدراسیون فوتبال ایران می‌گوید موضوع جریمه مالی تا اخراج سرمربی تیم ملی تنها مربوط به کی‌روش نیست بلکه این تنبیه مربوط به تمامی پرسنل فدراسیون می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
علی کفاشیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در ارتباط با مسائل مختلفی از جمله قرارداد سرمربی تیم فوتبال امید، موضوع جریمه تا اخراج سرمربی تیم ملی بزرگسالان در صورت ادامه یافتن برخی مسائل و نیز آخرین اتفاق در مورد پرواز تیم ملی فوتبال ایران به گوام صحبت کرد که در ادامه آن را می‌خوانید.

* مسائل مختلفی پیرامون قرارداد خاکپور مطرح شد و در نهایت بنا بر اعلام خاکپور، گویا قرار شده است بند 13 مربوط به این قرارداد حذف و برخی مفاد دیگر اصلاح شود.

در این رابطه صحبت‌های مد نظر انجام شد و به نتایج خوبی رسیدیم. قرارداد جدید تنظیم شده و چیز خاصی تغییر نکرده است. ما با یکدیگر تفاهم کردیم و با توضیحات ارائه شده به اتفاق نظر رسیدیم که ان‌شاءالله قرارداد به زودی امضا می‌شود.

در متن قرارداد یک "واو" اضافه بود که آقای خاکپور درخواست کردند این واو به دال تغییر پیدا کند و هر دو طرف نیز با این مساله راضی شدیم (می خندد).

* شما در هفته اخیر صحبتی را مبنی بر اینکه در صورت ادامه یافتن برخی مسائل برای کی‌روش از جریمه مالی تا اخراج در نظر خواهید گرفت، مطرح کردید، آیا این صحبت‌ها تهدید جدی است یا تنها برای خروج از برخی فشارهاست؟

این موضوع نه تنها در قرارداد مربی بلکه در قرارداد همه پرسنل فدراسیون فوتبال نیز وجود دارد و من فقط این را به کی‌روش نگفتم بلکه همه باید این مساله را گوشزد کردم تا رعایت و از آن تبعیت کنند در تمام دنیا حتی مربیان حرفه‌ای نیز چنین جریمه‌های انضباطی را در قرارداد خود دارند. همه باید به شئونات کارفرما احترام گذاشته و آن را رعایت کنند. مسئله‌ای که در این رابطه مطرح کردیم مسئله‌ای جدی بود و برای ختم کردن غائله نبوده است. بنابراین نه تنها سرمربی تیم ملی بزرگسالان بلکه تمامی پرسنل فدراسیون فوتبال باید از این موضوع تبعیت کنند. در غیر این صورت از جریمه مالی تا اخراج را برای آن‌ها در نظر خواهیم گرفت.

* سرنوشت پرواز چارتر تیم ملی به گوام گویا نافرجام باقی ماند و گویا ملی‌پوشان قرار است با سه پرواز به گوام بروند. آیا این اتفاق نهایی شده و دیگر کاری از دست فدراسیون برنمی‌آید؟

تا این لحظه که آن‌ها با این موضوع موافقت نکرده‌اند. ما با شرکت آسمان قرارداد بسته‌ایم تا اگر پرواز مستقیمی وجود داشت به صورت چارتر به گوام برویم اما تاکنون با این مسئله موافقت نشده است. گوام خاک آمریکا است و خیلی سخت است که بتوانیم به صورت مستقیم به این کشور برویم اما اگر نشود مجبور هستیم با پروازهای دیگری به گوام برسیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین