کد خبر: ۳۲۹۳۱۴
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۹

مشکل خروجی نوراللهی حل شد/ سرمربی اسبق تیم ملی به اردوی تیم امید رفت

تمرین امشب تیم امید از ساعت ۱۹ در زمین چمن باشگاه ایرانیان دوبی و زیر نور برگزار شد.
آفتاب‌‌نیوز :
قبل از شروع تمرین، بازیکنان تیم اماتور ایرانیان مقیم دوبی با ملی پوشان و کادر فنی تیم فوتبال امید عکس یادگاری انداختند.

قبل از شروع تمرین سبک و با نشاط امشب، محمد خاکپور سرمربی تیم امید دقایقی را برای بازیکنان صحبت کرد و در خصوص اهداف برگزاری اردوی امارات و برنامه های تمرینی اردو، توضیحاتی را ارائه کرد.

در ابتدای تمرین بازیکنان زیر نظر کن استید مربی بدنساز تیم امید به گرم کردن پرداختند.

به گزارش ایسنا، در مراحل بعدی تمرین، بازیکنان در گروه های سه و چهار نفره به نرم دوی و حرکات ساده انفرادی با توپ پرداختند و بعد از سرد کردن راهی هتل شدند.

همچنین سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران، در اردوی تیم امید حضور پیدا کرد. حشمت مهاجرانی قبل از تمرین امشب تیم امید در باشگاه ایرانیان دوبی حضور پیدا کرد و ضمن خوشامدگویی به اعضای تیم ملی فوتبال امید با کادرفنی این تیم دیدار و گفت و کو کرد.

مهاجرانی در جملات کوتاهی ضمن تمجید از عملکرد تیم امید در مسابقات انتخابی المپیک و غرب آسیا گفت: به جرات می گویم که افراد بزرگی در این تیم گرد هم آمده اند و یکی از بهترین تیم های ملی فوتبال ایران در رده سنی امید تشکیل شده است. امیدوارم که با حمایت مسوولان این تیم بعد از سال ها، جواز حضور در المپیک را بگیرد.

علیپور مدیر رسانه ای تیم ملی امید پیش از این تمرین در خصوص تاریخ اعزام برخی بازیکنان به اردوی امارات گفت: با تلاش کادر تیم امید و همکاری ارگانهای نظامی مشکل خروج احمد نوراللهی حل شده و مجوز خروج صبح یکشنبه صادر خواهد شد، همچنین ارسلان مطهری که بعلت عدم ثبت خروجش در سیستم رایانه ای امارات در سفر باشگاهیش با مشکل صدور ویزا مواجه شده بود با همکاری وزارت خارجه کشورمان و کنسولگری امارت مشکل وی مرتفع و صبح یکشنبه ویزای او صادر خواهد شد.

وی در ادامه در خصوص دعوت میلاد محمدی به اردوی این تیم پس از خط خوردن از تیم بزرگسالان اظهار کرد: برای این بازیکن باتوجه به احتمال دعوتش ویزا گرفته بودیم اما پاسپورت او بدلیل درخواست تیم ملی بزرگسالان تحویل سفارت گوام شده و این سفارتخانه جمعه و شنبه تعطیل است، طبیعتا صبح یکشنبه پاسپورت او را خواهیم گرفت و ظهر همان روز نیز به امارات اعزام خواهد شد.

علیپور در پایان درخصوص علی کریمی که گفته می شد به دلیل مصدومیت اردوی امارات را از دست داده گفت: صبح شنبه علی کریمی ام آر آی انجام خواهد داد و اگر مشکل جدی نداشته باشد، ظهر یکشنبه به همراه سه بازیکن دیگر(محمدی، مطهری و نوراللهی) به اردوی امارات ملحق خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین