کد خبر: ۳۲۹۴۲۶
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸

امروز و فردا آسمان تهران بارانی خواهد شد

هوای تهران نیمه ابری تا ابری و بارش پراکنده و بارش هایی در دامنه های البرز و زاگرس پیش بینی می شود.
آفتاب‌‌نیوز :
بررسي نقشه هاي پيش يابي نفوذ و تقويت جريانات پر فشار و سرد شمالي روي نيمه شمالي و بتدريج شمال شرق كشور طي امروز و فردا را نشان ميدهد كه با امواج ناپايدار تراز مياني جو همراهي داشته و به موجب آن شاهد بارش هايي در غرب، دامنه هاي جنوبي زاگرس، دامنه هاي جنوبي البرز، مركز، جنوب غرب و غرب درياي خزر خواهيم بود.

 شدت بارشها در روز شنبه در استان هاي واقع در نيمه غربي بويژه در استانهاي كرمانشاه، ايلام ، لرستان ، مركزي ، همدان و كهگيلويه و بوير احمد پيش بيني مي شود. از اواخر وقت روز يكشنبه ضمن فعاليت سامانه فوق شاهد گسترش جريانات مرطوب از عرض هاي جنوبي در كشور خواهيم بود كه پيامد آن بارش در غالب مناطق جنوبي ، مركزي و شرق كشور خواهد بود. اين ناپايداريها كم و بيش تا روزهاي پاياني هفته بر روي مناطقي از كشور تاثير گذار خواهد بود.

در این راستا هوای البرز امروز نیمه ابری در پاره ای نقاط افزایش ابر وبارش پراکنده خواهیم داشت و هم چنین فردا کمی ابری در پاره ای نقاط افزایش ابر وبارش باران پیش بینی می شود.

هوای تهران امروزنیمه ابری تا ابری وبارش پراکنده در پاره ای نقاط غبار محلی خواهیم داشتوهم چنین فردا کمی ابری در پاره ای نقاط افزایش ابر وبارش باران همراه با غبار صبحگاهی پیش بینی می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، بیشینه وکمینه هوای تهران به ترتبیب 14و10 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین