کد خبر: ۳۲۹۴۳۳
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶

ماموریت داورزنی به افشاردوست و خوش‌خبر

افشاردوست و خوش خبر فردا راهی لهستان می شوند تا آخرین جلسات با گزینه های هدایت تیم ملی ایران را انجام بدهند.
آفتاب‌‌نیوز :
پایان مهلت 10 روزه و ماموریت ویژه داورزنی به خوش خبر و افشاردوست.قرار است دبیر کل فدراسیون و سرپرست تیم ملی والیبال فردا راهی لهستان شوند تا با بررسی عملکرد گزینه های هدایت تیم ملی گزارشی را برای جمع بندی نهایی به رییس فدراسیون ارائه دهند.البته همان طور که داورزنی گفته هنوز هیچ چیز قطعی نشده است و آنها دستان خودشان را خالی نمی کنند اما دیدار با لوزانو و آناستازی و البته مذاکره با سیچلو و دریافت و بررسی برنامه های او حکایت از خبرهای دیگری دارد.

بر اساس اخبار رسیده هر چقدر هم که مسئولان فدراسیون والیبال بگویند کواچ فعلا سرمربی است و در صورت رفتن او هنوز گزینه نهایی هدایت تیم ملی مشخص نشده است اما باید گفت که توافق های لازم با لوزانو تمام شده است و حضور افشاردوست و خوش خبر در لهستان فقط برای دیدن تمرین های آنها و زیر نظر گرفتن گزینه های تیم ملی نیست،بلکه طبق شنیده ها دبیر کل و سرپرست تیم ملی والیبال به اروپا سفر می کنند تا مذاکرات نهایی با لوزانو را انجام بدهند و احتمالا قرارداد اولیه را با او امضا کنند.

لوزانو در لهستان است و سیچلو هم روز گذشته به این کشور سفر کرد تا سرمربی و دستیار پیشنهادی برای هدایت تیم ملی احتمالا در جلسه ای مشترک با افشاردوست و خوش خبر شرکت کنند.شاید خیلی ها عنوان کنند که آناستازی هم گزینه ای است که احتمال دارد روی نیمکت تیم ملی ایران بنشیند اما باید گفت که رائول لوزانو به نیمکت ایران نزدیک تر شده است چرا که شرایط بهتری دارد.لوزانو نسبت به آناستازی کم کارتر است و باید تیمش تنها در لیگ لهستان هدایت کند اما آناستازی،تیمش هم در لیگ اروپا، هم قهرمان قهرمانان اروپا و هم جام کنفدراسیون ها حضور دارد و نزدیک ترین زمانی که بتواند وقت خودش را آزاد کند اوایل اردیبهشت ماه است.ضمن اینکه او قبلا هم به دلیل اینکه درخواست کرده بود تا دستیارانش به تعداد روزهایی که در ایران حضور ندارند هم حقوق بگیرند با مسئولان فدراسیون به توافق رسیده بود.

به گزارش خبرآنلاین، با این حال امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال در این مورد می گوید:«آناستازی و لوزانو دو کاندیدای اصلی ما هستند . البته شرایط لوزانو بهتر است. آناستازی خیلی پایبند قراردادش است ،اما لوزانو شرایطی مثل ولاسکو دارد وبیشتر از همه  علاقه و انگیزه برای مطح شدن. او تیم های ملی خوبی داشت ،بعد کنار رفت و حالا دوست دارد دوباره مطرح شود.ما هنوز به نتیجه قطعی با او نرسیده ایم. منتظریم تا مثل بقیه شرایطش را به ما بدهد.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین